اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

سپاه پاسداران در مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی همواره آماده است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: سپاه پاسداران در مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی همواره آماده است.

سپاه پاسداران در مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی همواره آماده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام علیرضا کرمی عصر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با تشریح نقش و جایگاه سپاه در عرصه‌های مختلف، گفت: سپاه پاسداران و بسیج انقلاب اسلامی دو نهاد موثر و مهم در زمینه حفاظت از دستاوردهای انقلاب و نظام هستند.

وی افزود: سپاه و بسیج علاوه بر سابقه درخشان دوران دفاع مقدس، حضور مقتدرانه و افتخارآمیزی نیز در دیگر عرصه‌ها از جمله حوزه سازندگی کشور دارند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی و ملی در حوزه‌های مختلف سدسازی و راه‌سازی نیز از دیگر شاخص‌های نشان دهنده توان و ظرفیت بالای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

کرمی تبعیت‌پذیری و ولایت‌مداری، ترویج و تحکیم ارزش‌های انقلاب اسلامی، بصیرت دینی و سیاسی، تمسک به قرآن و توسل به ائمه اطهار(ع) را از جمله ویژگی‌های بارز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همان آغازین سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) در کشور تشکیل شد و طی این سال‌ها منشأ خدمات ارزنده‌ای بوده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان هم‌چنین با تشریح اقدامات بسیج سازندگی در راستای عمران و آبادانی مناطق محروم کشور، گفت: بسیج سازندگی در استان لرستان نیز عملکرد برجسته و شاخصی داشته است.

وی در ادامه از آغاز فعالیت بسیج رسانه در استان لرستان خبر داد و گفت: کار سازماندهی بسیج رسانه در سطح استان آغاز شده تا نیروهای بسیجی فعالیت خود را در عرصه سایبری و رسانه‌ای آغاز می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در ادامه در خصوص آزادسازی حریم قلعه گفت: در صورتی که دولت به تعهدات خود در خصوص آزادسازی حریم قلعه فلک‌الافلاک عمل کند، سپاه استان محوطه حریم قلعه را تخلیه می‌کند.

کرمی افزود: علت عدم تخلیه حریم این قلعه تاریخی از سوی سپاه لرستان، عملی نشدن تعهدات دولت در قبال سپاه پاسداران است.

وی افزود: طبق قرارداد منعقده، دولت متعهد شده در ازای تخلیه حریم این قلعه تاریخی، زمین جایگزینی را در اختیار سپاه استان قرار دهد که تاکنون این تعهد عملی نشده است.

کرمی در تشریح برنامه‌های هفته پاسدار در لرستان دیدار سپاهیان لرستان با نماینده ولی‌فقیه در استان، اعزام اکیپ‌های درمانی به مناطق محروم، برگزاری صبحگاه مشترک، تجلیل از پاسداران نمونه، ایجاد ایستگاه‌های سلامت و معاینه رایگان نمازگزاران مصلی‌های استان و دیدار با خانواده شهدای سپاه را از جمله این برنامه‌ها بیان کرد.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول