اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم خبر داد

تصویب 50 میلیارد تومان برای اجرای 350 پروژه بخش کشاورزی

خبرگزاری فارس: استاندار قم بر بسیج همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان برای رونق و شکوفایی بخش کشاورزی تاکید کرد و از تصویب 350 پروژه با 500 میلیارد ریال تسهیلات در این بخش خبر داد.

تصویب 50 میلیارد تومان برای اجرای 350 پروژه بخش کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی اظهار کرد: تشکیل این ستاد فرصتی بی‌نظیر و ارزشمند برای رشد و شکوفایی بخش کشاورزی و ایجاد تحولات بنیادین در این عرصه است.

وی با بیان اینکه توسعه بخش کشاورزی ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی، تغییر شرایط زیست محیطی و استقلال کشور را به دنبال دارد خاطر نشان کرد: اگر از فرصت به دست آمده به نحو احسن بهره‌مند نشویم، ظرفیت‌های مناسب بسیاری از دست رفته و خسارات جبران‌ناپذیری به استان وارد می‌شود.

استاندار قم خواستار بسیج همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان برای رونق و شکوفایی بخش کشاورزی و استفاده از تسهیلات ارزان قیمت و کمک‌های بلاعوض دولت خدمتگزار در این بخش شد و گفت: همه مدیران اجرایی مسئول در این خصوص مسئول و پاسخگو بوده و باید جلسات و مصوبات این کارگروه را با جدیت پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران و افراد توانمند استان برای اجرای طرح‌های بزرگ بخش کشاورزی شناسایی و ظرفیت عظیم به‌ وجود آمده برای آنها تبیین شود تصریح کرد: نحوه ارائه تسهیلات و بازپرداخت آنها در کارگروه توسعه کشاورزی استان، اجرای طرح‌های کشاورزی را دارای توجیه مالی و اقتصادی کرده است.

موسی‌پور با بیان اینکه بسیاری از مشکلات واحدهای کشاورزی و دامداری با ارائه تسهیلات سرمایه در گردش برطرف می‌شود اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون 350 پروژه با بیش از 50 میلیارد تومان تسهیلات در کارگروه کشاورزی به تصویب رسیده و روند معرفی طرح‌ها به بانک و پیشرفت پروژه‌ها به خوبی در حال انجام است.

انتهای پیام/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول