اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

نماز جمعه باعث وحدت بیشتر بین مسلمانان می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه خورموج گفت: نماز جمعه باعث وحدت بیشتر بین مسلمانان می‌شود و دشمنان از این وحدت مسلمین در هراس هستند.

نماز جمعه باعث وحدت بیشتر بین مسلمانان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح ظهر امروز در نشست با اعضای ستاد نماز جمعه شهر خورموج به حضور جوانان در صفوف نماز جمعه تاکید کرد و اظهار داشت: حضور جوانان در صفوف نماز باعث خوشنودی امام زمان (عج) و خشم دشمنان اسلام و انقلاب می‌شود.

مصلح به اهمیت نماز اشاره کرد و افزود: نماز خواندن به نماز‌گزار نیرو می‌بخشد که بتواند همانند یک سد، محکم در برابر همه گناهان و پیش‌آمدهای ناگوار مقاومت کند.

امام جمعه خورموج ادامه داد: در قرآن مجید کمتر عبادتی مانند نماز مورد اهمیت قرار گرفته است، تا آن جا که تقریباً صد و چهارده بار کلمه‌ صلاة با مشتقاتش آورده شده و در پانزده مورد امر به آن شده است.

مصلح با بیان اینکه یکی از شعارهای الهی برگزاری نماز جمعه است گفت: نماز جمعه باعث وحدت بیشتر بین مسلمان می‌شود و دشمنان از این وحدت مسلمین در هراس هستند.

وی اضافه کرد: نماز جمعه مربوط به امام زمان(عج)، نماز ولایت و حکومت الهی است.

امام جمعه خورموج با تقدیر از اعضای ستاد نماز جمعه بیان کرد: حضور پرشور و گسترده مردم در نماز جمعه موجب ناامیدی دشمن می‌شود.

مسئول ستاد نماز جمعه خورموج نیز اظهار داشت: طی چهار هفته گذشته تاکنون این ستاد به برگزاری مسابقات کتبی از خطبه‌های نماز جمعه از حضار در نماز جمعه اقدام نموده که مورد استقبال مردم به وی‍ژه جوانان قرار گرفته است.

عبدالکریم سرادار گفت: هر هفته 300 سوال مکتوب بین نمازگزاران توزیع می‌گردد، که امام جمعه در چه زمینه‌ای صحبت کرده‌اند و مهمترین سخن روز در خطبه‌ها کدام موضوع می‌باشد، که هر هفته به پنج نفر از نمازگزاران هدایایی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول