اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان ترافیک و حمل و نقل شهرداری ساری:

ترافیک ساری را فقط ساماندهی می‌کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان ترافیک و حمل و نقل شهرداری ساری گفت: در حال حاضر فقط می‌توانیم ترافیک ساری را ساماندهی کنیم و نمی‌توان برای رفع آن چاره‌ای اندیشید.

ترافیک ساری را فقط ساماندهی می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباس رجبی پیش از ظهر امروز در بیست و چهارمین مجموع عمومی فوق‌العاده اتحادیه پایانه‌های مسافربری شهرداری‌های کشور در سالن اجتماعات هتل نوید ساری اظهار داشت: تلاش ما در اتحادیه بر این اساس بوده که با برگزاری مجمع، بتوانیم به راهکارهای مناسبی برای بهبود حمل و نقل مسافر در تمام شهرها داشته باشیم.

وی ادامه داد: معضل ترافیک شهرستان ساری، صرفا با همت مسئولان استانی و کشوری برطرف می‌شود.

رجبی خاطرنشان کرد: درست نبودن کمربندی وجود مراکز استانی در هسته مرکزی شهر، افزایش اتومبیل‌ها در سال‌های اخیر، نبود پارکینگ‌های طبقاتی و ساخت  و  سازهای فراوان در هسته مرکزی شهر باعث شده معضل ترافیک را در مرکز استان به این شکل داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر فقط می‌توانیم ترافیک ساری را ساماندهی کنیم و  نمی‌توان برای رفع آن چاره‌ای اندیشید، متذکر شد: برای حل ریشه‌ای ترافیک ساری، نیازمند تلاش مسئولان استانی هستیم و این موضوع از دست شهرداری و شورای شهر خارج است.

رجبی با بیان اینکه امکانات خوب ارائه شود، مردم از آن بهره می‌برند، گفت: با آوردن اتوبوس‌های وی آی پی به ساری سعی داریم خدمات بهتری به مردم ارائه کنیم که جذب حمل و نقل عمومی شوند.

وی تصریح کرد: کاهش زمان تردد اتوبوس‌ها و امکانات رفاهی مطلوب در پایانه‌ها باعث می‌شود مردم به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی راغب شوند.

رئیس سازمان ترافیک و حمل و نقل شهرداری ساری افزود: 20 درصد از مردم ساری از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه حتی اگر ناوگان حمل و نقل عمومی گسترش یابد، باز هم استفاده نکردن از آن ریشه فرهنگی دارد، گفت: آموزش استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی را باید از مدارس و مهدهای کودک شروع کنیم.

رجبی با بیان اینکه مردم نیازمند امکاناتی هستند که رفاه داشته باشد، ادامه داد: تا زمانی که اتوبوس زمان‌بندی شده و سریع‌السیر در سطح شهر نداشته باشیم وضعیت استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به همین شکل است.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه‌های متعدد در سطح شهر ایجاد می‌کنیم، گفت: در تمام نقاط شهر باید ایستگاه داشته باشیم و به ویژه مناطق محروم شهر بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

رجبی با بیان اینکه در تمام پایانه‌های کشور شاید یکی دو پایانه در زمینه رفاه مسافران به ویژه مسائل رفاهی بانوان آماده باشد، تصریح کرد: باید به سمتی برویم که رفاه را در این پایانه‌ها برای مردم ایجاد کنیم.

وی افزود: از این مجمع توقع داریم برای گرفتن اتوبوس‌های وی آی پی و خدمات رسانی به شهروندان، ما را یاری کنند.

انتهای پیام/س20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول