اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی فرماندار گنبدکاووس خبر داد

احداث پارکینگ طبقاتی نیاز ترافیکی گنبدکاووس

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار گنبدکاووس گفت: احداث پارکینگ طبقاتی نیاز ترافیکی شهر گنبدکاووس است.

احداث پارکینگ طبقاتی نیاز ترافیکی گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نورمحمد جعفری صبح امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان با بیان اینکه ساماندهی پارک خودروها از راه‌های کاهش ترافیک شهر گنبدکاووس است گفت: احداث و استقرار پلیس راه نیز یکی از مهمترین نیازهای شهرستان گنبدکاووس است.

وی همچنین بررسی یک طرفه کردن خیابان‌ها، معین کردن جایگاه پارک در کنار تفرجگاه‌ها در آستانه فصل تابستان و تردد مسافران تابستانی را از اولویت‌های ترافیک شهر گنبدکاووس عنوان و خاطر نشان کرد: نصب تابلو و چراغ راهنمایی برای کنترل و ساماندهی ترافیک بسیار مؤثر است که شهرداری باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس افزود: با توجه به آغاز تعطیلات تابستانی ترافیک سنگینی در راه‌ها و خیابان‌های شهرستان گنبدکاووس خواهیم داشت که باید با برنامه‌ریزی دقیق آن را مدیریت کنیم.

شهردار گنبدکاووس نیز با بیان اینکه باید فرهنگ استفاده از پارکینگ بین شهروندان گنبدی نهادینه شود به آغاز عملیات احداث نخستین پارکینگ طبقاتی در این شهر اشاره کرد.

سیدمنصور باقری گفت: 3 ‌هزار مترمربع زمین برای احداث یک پارکینگ عمومی دیگر هم خریداری شده است.

وی یادآور شد: با تخصیص سهم شهرداری از جرائم رانندگی، اقدامات خوبی در کنترل و ساماندهی ترافیک شهری انجام می‌شود و تا پایان سال چراغ راهنمایی در هشت چهار راه شهر گنبدکاووس نصب خواهد شد.

در این جلسه اعضای شورای ترافیک به بیان راهکارها و دیدگاه در مسائل ترافیک شهر گنبدکاووس پرداختند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول