اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر الوند:

راز پیشرفت ایران اسلامی وحدت دولت‌مردان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر الوند گفت: یکی از راز‌های پیشرفت ایران اسلامی وحدت و همدلی دولت‌مردان است.

راز پیشرفت ایران اسلامی وحدت دولت‌مردان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، بعد از ظهر امروز مراسم افتتاح ساختمان دادگستری و دادسرای شهرستان البرز استان قزوین با حضور نوروز کهزادی معاون اداری و مالی قوه قضائیه، رئیس دادگستری استان قزوین و دادستان عمومی و انقلاب قزوین، فرمانده انتظامی استان قزوین و امام جمعه شهر الوند برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی عادل‌پور در این مراسم با بیان اینکه قوه قضائیه، نیروهای نظامی و انقلابی، سربازان امام زمان (عج)، دولت و مجلس دست در دست هم داده‌اند تا به مردم خدمت کنند، اظهار کرد: قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران تنها قوه قضائیه‌ای در عالم است که موازین قرآن، قسط و عدل و سه محوریت حق در آن حاکم هستند.

وی ادامه داد: در واقع مراجعان ما به قوه قضائیه آن روح عدالت، حقانیت و حکم به حق را می‌چشند.

امام جمعه شهر الوند پیرامون ریاست آیت‌الله آملی‌لاریجانی در قوه قضائیه تصریح کرد: آیت‌الله آملی‌لاریجانی هم جدیت و نظارت و هم رعایت موازین شرعی و ارتباط با دولت را به خوبی در خود دارد.

عادل‌پور با اشاره به حدیثی افزود: داوری یک قاضی چه در شورای حل اختلاف و چه در محاکم سراسر کشور به حق ارزشش از 40 روز باریدن باران رحمت بر زمین بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه اکثر مردم شهرستان البرز از قوه قضائیه رضایت دارند، بیان کرد: در شهرستان البرز انصافا کم‌ترین شکوایه را مردم از قوه قضائیه داشته‌اند.

امام جمعه شهر الوند در خاتمه از نوروز کهزادی معاون اداری و مالی قوه قضائیه خواست تا مساعدت‌های لازم برای تجهیز ساختمان دادگستری و دادسرای شهرستان البرز صورت گیرد.

امام جمعه شهر الوند به همراه کهزادی معاون اداری و مالی قوه قضائیه روبان افتتاح ساختمان دادگستری و دادسرای شهرستان البرز را بریدند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول