اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جوان ابرکوهی مخترع و مبتکر برتر کشور شد

خبرگزاری فارس: جوان ابرکوهی یکی از عناوین بخش مبتکر و مخترع جوان جشنواره حضرت علی اکبر(ع) را از آن خود کرد.

جوان ابرکوهی مخترع و مبتکر برتر کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، برگزیدگان بخش مبتکر و مخترع جوان در مراسمی با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان، وزارت علوم تحقیقات و فناوری و سایر حوزه‌های مربوطه معرفی شدند و علی شفیعی، جوان ابرکوهی توانست در بخش علوم انسانی اسلامی رتبه سوم این بخش را از آن خود کند.

این جشنواره در بخش‌های مختلفی از جمله بخش علوم انسانی اسلامی، مکانیک و هوا فضا، برق و کامپیوتر، پزشکی و دامپزشکی، بخش علوم پایه (شیمی، فیزیک و ریاضی)، نانو تکنولوژی، بخش زیست و کشاورزی و عمران، متالوژی و صنایع برگزار می‌شود.

جشنـواره حضرت علی اکبـر(ع) که همه ساله در روز جوان و بر اساس آیین‌نامه مصوب در جلسه سی و سوم شورای عالی جوانان (به ریاست رئیس جمهور) در تاریخ ششم تیرماه 1389 برگزار می‌شود، دارای 14 محور است.

شناسایی، معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتـر با هدف زمینـه‌سازی بـرای توسعه ارزش‌های متعالی و روحیه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده، تقویت ایمان، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی، ایجاد زمینه‌های مشارکت در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی، حمایت از فعالیت‌های هویت‌آفرین، تقویت روحیه تحقیق، ابداع و ابتکار، الگو سازی منـاسب، شناسـایی و ارزش‌ نهادن به اندیشه‌های سازنده جوانان ایران اسلامی از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان شده است.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول