اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان البرز:

شناگر البرزی چهره برتر جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) شد

خبرگزاری فارس:رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان البرز گفت: ورزشکار معلول استان البرز در رشته شنا به عنوان چهره برتر بخش ورزشی جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) معرفی شد.

شناگر البرزی چهره برتر جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) شد

سعید براتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: جشنواره ملی حضرت علی‌اکبر(ع) در بخش جوانان دارای معلولیت و در شاخه‌های مختلف و به منظور شناخت برترین‌های کشوری برگزار شد.

وی افزود: در مراسمی که به همین مناسبت و در محل هتل المپیک برگزار شد، محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، خسروی وفا رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان، هاشمی رئیس سازمان بهزیستی و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند و از 21 جوان برتر دارای معلولیت در حوزه‌های مختلف علمی، هنری، فرهنگی و ورزشی تقدیر به عمل آمد.

براتی تصریح کرد: در بخش ورزشی شاهین ایزدیار، ملی‌پوش تیم شنا جانبازان و معلولان به‌عنوان نفر اول بخش ورزشی و جواد حردانی، ملی پوش تیم دو و میدانی جانبازان و معلولان به‌عنوان نفر دوم این بخش شناخته شدند که به دلیل حضور ایزدیار در تمرینات اردوی آماده‌سازی پارالمپیک، پدر وی لوح یادبود و جایزه را دریافت کرد.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان البرز درخشش ایزدیار در مسابقات آسیایی و جهانی و کسب مدال‌های رنگارنگ را عامل اصلی این انتخاب عنوان کرد و گفت: در کنار این موفقیت‌های ورزشی این ورزشکار البرزی از منش‌های اخلاقی والایی برخوردار است و همین مولفه‌ها او را برای کسب این عنوان یاری داد.

وی در پایان افزود: به طور حتم چهره‌هایی چون شاهین ایزدیار می‌توانند الگوهای مناسبی برای سایر معلولان باشند و باور کنند معلولیت محدودیت نیست و آنها هم می‌توانند در حد توان خود برای همنوعان و کشورشان مفید و موثر باشند و حتی برای کشورشان افتخارآفرینی کنند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول