اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان خبر داد

برگزاری جشنواره ملی حضرت علی‌اکبر (ع)

خبرگزاری فارس: مدیرکل هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از برگزاری جشنواره ملی حضرت علی‌اکبر (ع) در 11 تیرماه سال جاری در تهران خبر داد.

برگزاری جشنواره ملی حضرت علی‌اکبر (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسین معتمدنیا ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی جوانان گیلان اظهار کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان به دلیل هم‌افزایی دستگاه‌های متولی جوانان در استان‌ها تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه 35 درصد جمعیت کشور را جوانان تشکیل می‌دهند، افزود: جوانان 14 تا 29 سال حدود یک سوم جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند.

معتمدنیا نیاز جوانان را متعدد دانست و تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان به تنهایی نمی‌تواند تمام نیازهای جوانان را برآورده کند.

مدیرکل هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از برگزاری جشنواره ملی حضرت علی‌اکبر (ع) همزمان با 11 شعبان در 11 تیرماه سال جاری در تهران خبر داد و بیان کرد: زمینه‌سازی برای بروز ایمان، ارزش‌های متعالی و روحیه فداکاری و ایثار در نسل جوان، زمینه‌سازی برای بروز خلاقیت و افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده جوانان و تقویت روحیه تحقیق، ابداع و ابتکار در تمام زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی از طریق حمایت مادی و معنوی از اهداف برگزاری جشنواره است.

وی ایجاد زمینه‌های لازم برای مشارکت نسل جوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی را از جمله اهداف برگزاری جشنواره ملی حضرت علی‌اکبر (ع) برشمرد و ابراز کرد: حمایت از فعالیت‌های هویت‌آفرین مناسب با شاخص‌های ایرانی اسلامی، تقویت روحیه تحقیق، ابداع و ابتکار در تمام زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی از طریق حمایت مادی و معنوی از دیگر اهداف جشنواره است.

به گفته معتمدنیا، جشنواره ملی حضرت علی‌اکبر (ع) اهداف الگوسازی مناسب برای جوانان و کمک به منظور رشد و ارتقای هدفمند آنها، شناسایی جوانان مستعد و توانمند و برنامه‌ریزی مناسب برای سازمان‌دهی آنها و همچنین ارزش قایل شدن به اندیشه‌های سازنده جوانان در تمام عرصه‌ها را دنبال می‌کند.

مدیرکل هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: وزارت ورزش و جوانان مکلف است با همکاری دستگاه‌های اجرایی اقدام‌ها و تدابیر لازم به منظور شناسایی، تشویق و ترغیب جوانان به رشد، پیشرفت و ارتقای شان و جایگاه آنها در جامعه و معرفی الگوهای موفق و سازنده را برای نسل جوان کشور انجام دهد.

وی اضافه کرد: جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) سالانه با موضوع‌های تخصصی قرآن، طلبه جوان، ادبیات، کارآفرینی، فیلم، موسیقی، کشاورزی و روستایی، هنرهای نمایشی، ابتکار و اختراع، رسانه، فعالیت‌های اجتماعی، هنرهای تجسمی، جوان خارج از کشور و جوان سرباز در کشور برگزار می‌شود و جوانان موفق و برتر در عرصه‌های مختلف تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول