اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله نعیم‌آبادی تاکید کرد

لزوم آگاه‌سازی جامعه از اهداف مبلّغان مسیحیت

خبرگزاری فارس: امام جمعه بندرعباس با اشاره به فعالیت شبکه‌های تلویزیونی فارسی‌ زبان مبلّغ مسیحیت، از مردم خواست با مطالعه در این حوزه، جوانان را از اهداف این شبکه‌ها و "اساس‌ و سبقه ادیان اسلام و مسیحیت" باخبر کنند.

لزوم آگاه‌سازی جامعه از اهداف مبلّغان مسیحیت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه شبکه‌های تبلیغ مسیحیت با زبان فارسی تهدیدی برای عقاید مردم در جوامع است، در ادامه صحبت‌های هفته گذشته پیرامون این موضوع مطالبی را عنوان و اظهار کرد: با نگاهی به تورات درمی‌یابیم که پیامبران داوود و سلیمان زندگی قابل توجهی داشته‌اند که باید در تقابل با تبلیغ این شبکه‌ها این مباحث را به گردانندگان این شبکه‌ها بازگو کرد.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه حضرت سلیمان نیز مانند داوود برخلاف آن چیزی که خداوند آنها را از منع کرده بود با زنانی از طوایف و قبایل بت‌پرست ازدواج کردند، اضافه کرد: این روند و تاثیرگذاری زنان بت‌پرست در وجود سلیمانی که خداوند مستقیم با او صحبت کرده بود به جایی رسید که برای اغلب زنان بت‌پرست خود بت‌خانه تاسیس کرد.

نماینده ولی‌فقیه در ادامه افزود: زمانی که از بندرعباس بیش از 500 نفر با شبکه‌های تبلیغ مسیحیت تماس می‌گیرند باید افراد آگاه نیز این‌گونه موارد را بدانند و با اطلاع‌رسانی به مقابله با همین شبکه‌های بپردازند که اسلام را دین خشونت و مسیحیت را دین مهر و مهربانی معرفی می‌کنند.

وی گفت: مگر می‌شود که بزرگان یک دین بیش از هزار زن داشته‌ باشند و از طرفی گفت که این دین در تقابل با اسلام دین مهر است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به مناسبت‌ها و اعیاد شعبانیه اشاره و این ایام را به "مقام رهبری، پاسداران و تمامی آحاد مردم" تبریک گفت.

نعیم‌آبادی از ماه شعبان به عنوان پل و فرصتی برای تمرین و کسب آمادگی با هدف ورود به ماه رمضان یاد کرد.

وی ضمن یادآوری روز پاسدار اضافه کرد: اگر سپاه، جانبازان و فداکاری‌های شهدا نبود، مطمئناً ایران اسلامی این آرامش را به دست نمی‌آورد و دچار مشکل می‌شد.

امام جمعه بندرعباس افزود: از آنجایی که در اوایل انقلاب، توطئه‌ها بر علیه نظام چه از بیرون و چه در داخل خیلی زیاد و متعدد شده بود، هر چند که ایران از ارتشی قدرتمند برخوردار بوده و هست اما باید گفت که اگر کمک‌های سپاه و بسیج در کنار ارتش نبود، معلوم نبود که سرنوشت کشور چگونه می‌شد.

وی تاکید کرد: سپاه در هر مبحثی ورود کرده مشکل را حل کرده است.

نعیم‌آبادی در ادامه به فرارسیدن روز هفتم تیر، روز قوه قضائیه و مناسبت سالگرد شهادت شهید بهشتی اشاره و افزود: امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی مدیون هماهنگی‌ها و تلاش‌های دستگاه‌ قضایی، نیروی انتظامی و دستگاه‌های هدایتی در این بخش است.

وی در ادامه به برگزاری همایش خیّران مسجدساز در بندرعباس اشاره و گفت: نمی‌توان گفت که کسی توانایی شرکت در ساخت مسجد ندارد بلکه بر این عقیده‌ایم تمام افراد حتی کسانی که از خدمات کمیته ‌امداد نیز استفاده می‌کنند، می‌تواند با اختصاص مبلغی اندک در این امر خیر سهیم شوند.

نعیم‌آبادی گفت: از آنجایی که در استان بیش از 300 مسجد جدید مورد نیاز و باید ساخته شود، با یک حساب سرانگشتی اگر خانوار استان ماهیانه مبلغی معادل 3 هزار تومان را به مسجدسازی اختصاص دهد در مجموع هر ماه اعتباری برابر با یک میلیارد و 200 میلیون جمع‌آوری می‌شود.

وی ادامه داد: تحقق این امر به معنی تامین اعتبار ساخت هر مساجد مورد نیاز ظرف مدت دو سال است.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول