اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی خبر داد

ثبت‌نام از متقاضیان مسکن مهر در کلان‌شهرها

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی گفت: در سال جاری مانند تهران در سایر کلان‌شهرها نیز ثبت‌نام از متقاضیان مسکن مهر صورت می‌گیرد.

ثبت‌نام از متقاضیان مسکن مهر در کلان‌شهرها

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی نیکزاد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 282 هزار واحد مسکونی در دوران دولت‌های نهم و دهم در استان فارس احداث شده است.

وی با بیان اینکه تا سال 85 تنها 904 واحد مسکونی در فارس وجود داشت، خاطرنشان کرد: این آمار در طول خدمت دولت نهم و دهم آماری چشمگیر در راستای خدمت‌رسانی به مردم این استان است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: 108 هزار واحد مسکونی روستایی تاکنون به بهره‌برداری رسیده که 82 هزار واحد روستایی و 26 هزار واحد مسکونی شهری بوده است.

نیکزاد اضافه کرد: در سال جاری نیز 88 هزار واحد مسکونی دیگر در این استان به بهره‌برداری می‌رسد که 66 هزار واحد آن شهری و 22 هزار واحد نیز روستایی است.

وی ادامه داد: امکان ثبت‌نام برای واجدان شرایط مسکن مهر در سطح کلان‌شهرها وجود دارد و در صورت استقبال افراد، ثبت‌نام در سال جاری مانند تهران نیز صورت می‌گیرد.

به گزارش فارس، وزیر راه و شهرسازی به منظور بازدید از پروژه‌های مسکن مهر و طرح‌های مهر ماندگار در حوزه راه و شهرسازی، صبح امروز وارد شیراز شد.

بازدید از چند تقاطع غیر هم‌سطح، تقاطع‌های کمربندی شیراز و راه‌سازی دشت ارژن از جمله برنامه‌های سفر یکروزه نیکزاد به شیراز است.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول