اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان تیرماه امسال صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از‌ 2129 واحد مسکن مهر در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از افتتاح دوهزار و 129 واحد مسکونی مهر تا پایان تیرماه امسال در استان خبر داد.

بهره‌برداری از‌ 2129 واحد مسکن مهر در چهارمحال و بختیاری

علی علیخانی امروز در گفت‎و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد از مسکن به عنوان یکی از اساسی‎ترین دغدغه‎های مردم استان نام برد و اظهار داشت: طرح مسکن مهر تدبیر و اقدام دولت نهم و دهم برای پاسخگویی مناسب و عملی به دغدغه تامین سرپناه افراد فاقد مسکن در استان بوده و اقدامات و فعالیت‌های گسترده‌ای برای اجرای آن صورت گرفته است.

وی به تامین و اختصاص زمین برای ساخت 12 هزار و 176 واحد مسکن مهر در چهار شهر بالای 25 هزار نفر جمعیت استان اشاره کرد و افزود: این تعداد واحد در زمینی به مساحت 113 هکتار در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت به متقاضیان واجد شرایط اختصاص داده شده است.

علیخانی ادامه داد: تاکنون حدود یک هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات ساخت در طرح مسکن مهر این استان در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت به تعاونی‌های مسکن مهر و یا انبوه‎سازان پرداخت شده است.

وی به روند ساخت و ساز واحدهای مسکونی مهر در این استان اشاره کرد و گفت: از مجموع واحدهای مسکونی در دست احداث 12 هزار و 289 واحد در مرحله پی‌سازی، 10 هزار و 608 واحد در مرحله اتمام اسکلت، 10 هزار و 135 واحد در مرحله اتمام سقف، هفت‌هزار و 508 واحد در مرحله اتمام سفت‌کاری و سه‌هزار و 108 واحد در مرحله نازک‌کاری هستند.

علیخانی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته دوهزار و 129 واحد مسکونی مهر در این استان تا پایان تیرماه تکمیل و به متقاضیان واگذار خواهد شد.

وی افزود: از این تعداد حدود یک‎هزار و 500 واحد مسکونی در شهرک منظریه شهرکرد است.

انتهای پیام/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول