اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دامغان خبر داد

اجرای طرح جمع‏آوری قرآن‏های فرسوده در دامغان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان از اجرای طرح جمع‏آوری قرآن‏های فرسوده در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح با هدف جمع‏آوری قرآن‏های فرسوده و جایگزینی آن با قرآن‏های جدید اجرا می‏شود.

اجرای طرح جمع‏آوری قرآن‏های فرسوده در دامغان

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام مصطفی تقوی افزود: این طرح با هدف جمع‏آوری قرآن‏های فرسوده و جایگزینی آن با قرآن‏های جدید اجرا می‏شود.

وی تصریح کرد: در این طرح، پس از جمع‏آوری قرآن‏های فرسوده، قرآن‌هایی که نیاز به تعمیر و صحافی دارند، جدا شده و برای اصلاح و تعمیر به مرکز صحافی ارسال می‌شوند.

تقوی اضافه کرد: بعضی دیگر از آثار قرآن‌های خطی و قرآن‌های دست‌نویس نیز جدا شده و به نهاد مربوطه تحویل داده و باز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان افزود: هر کس می‌تواند قرآن‌های فرسوده موجود در منازل و یا مراکز، مؤسسات قرآنی و اماکن اداری را به این اداره تحویل داده و به ازای قرآن‌های تحویل شده، رسید دریافت کند.

وی با بیان اینکه این طرح برای نخستین بار است که در دامغان اجرا می‏شود، خاطرنشان کرد: در مرحله نخست این طرح در ازای جمع‏آوری قرآن‏های فرسوده، بیش از 2 هزار جلد قرآن کریم به خانواده‏های دامغانی اهدا می‏شود.

انتهای پیام/ع30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول