اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس قرآنی آموزش و پرورش تویسرکان:

دانش‌آموزان تویسرکان به مسابقات کشوری قرآن راه یافتند

خبرگزاری فارس: کارشناس قرآنی آموزش و پرورش تویسرکان گفت: دانش‌آموزان تویسرکان با کسب 15 امتیاز به مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم راه یافتند.

دانش‌آموزان تویسرکان به مسابقات کشوری قرآن راه یافتند

بهروز مالمیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان بیان داشت: انس با قرآن انسان را برای دستیابی به اهداف در برهه‌های مختلف به ویژه کرامت انسانی یاریگر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مسابقات قرآن و معارف اسلامی در اردیبهشت ماه سال جاری با حضور 200 هزار نفر از دانش‌آموزان سراسر استان همدان برگزار شد، افزود: در مسابقات قرآنی استان دانش‌آموزان تویسرکان رتبه‌های برتر قرآنی خوبی را کسب کردند.

کارشناس قرآنی آموزش و پرورش تویسرکان با بیان اینکه مسابقه در رشته‌های قرائت، مفاهیم، تفسیر، احکام، نهج‌البلاغه، حفظ انشا، اذان و مداحی انجام شد، ادامه داد: 92 نفر از دانش‌آموزان شهرستان تویسرکان حضور داشتند که 39 نفر موفق به اخذ رتبه‌های اول، دوم و سوم شدند.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان شهرستان تویسرکان برای دهمین سال متوالی در مسابقات استانی قرآن و معارف اسلامی مقام نخست استان همدان را از آن خود می‌کنند، تأکید کرد: در مسابقات مذکور دانش‌آموزان تویسرکان با کسب 15 رتبه نخست استانی به مرحله مسابقات قرآن و معارف اسلامی کشوری راه یافتند.

مالمیر با بیان اینکه آگاهی از آموزه‌های متعالی و معنوی قرآنی جایگاه انسان را در اجتماع ارتقا می‌دهد، ابراز داشت: آشناسازی نسل جوان با فرهنگ قرآن و تبیین و تشریح فرهنگ اسلامی مستلزم تعامل و هم‌اندیشی دستگاه‌های ذی‌ربط است.

مالمیر تصریح کرد: ایجاد بسترهای توسعه و پیشرفت علوم قرآنی و نهادینه کردن این مهم در مقاطع مختلف تحصیلی سلامت نسل آینده‌ساز کشور را در هر حوزه فعالیتی تضمین می‌کند.

وی در پایان یادآور شد: مرحله مسابقات کشوری قرآن و معارف اسلامی در تیر ماه سال جاری در استان اصفهان برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول