اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار زابل:

طرح هجرت 3 بهترین برنامه اوقات فراغت جوانان است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار زابل گفت: طرح هجرت سه بهترین برنامه برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است.

طرح هجرت 3 بهترین برنامه اوقات فراغت جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حبیب الله راهداری امروز در مراسم افتتاح طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان در کانون الزهرا(س) زابل اظهار داشت: اوقات فراغت فرصت خوبی برای پر کردن ایام تعطیلات دانش‌آموزان است.

وی افزود: اوقات فراغت برای دانش آموزان فرصت خوبی است تا دانش آموزان در کنار برنامه‌های فرهنگی و ورزشی از تعطیلات خود به خوبی استفاده کنند.

راهداری بیان کرد: در این طرح شما از هرچه آفات است دور هستید و بر تجربیات شما افزوده می‌شود لذا از این فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را ببرید.

معاون فرماندار زابل با اشاره به جایگاه مسجد در بین ما مسلمانان گفت: کسانی که از مساجد دور می‌شوند و حضور آنها در مساجد کم‌رنگ است، جایگاه آنها در زندان‌ها و... است ولی کسانی که حضور پررنگی در مساجد دارند آینده آنها بسیار روشن است.

راهداری عنوان کرد: از همه کسانی که این برنامه‌های فرهنگی را به منظور پر کردن وقت فراغت دانش‌آموزان تدارک دیده‌اند، تقدیر می‌شود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش زابل هم در این مراسم گفت: با توجه به فرارسیدن ایام تعطیلات دانش‌آموزان در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت از امروز برنامه اوقات فراغت برای دانش‌آموزان افتتاح می‌شود.

غلام‌رسول محمودی افزود: هشت پایگاه، چهار مدرسه قرآنی، دو پایگاه تخصصی ورزش، دو پایگاه کانون فرهنگی تربیتی در غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان فعال هستند.

وی تصریح کرد: در رشته‌های ورزشی فوتبال، فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، شطرنج و... نیز این پایگاه‌ها فعال هستند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش زابل ادامه داد: آموزش قرآن، روخوانی و روانخوانی، اصول اعتقادی، احکام، ولایت و بصیرت، کلاس‌های هنری تئاتر، اردوهای یک روزه، استخر، نمایش فیلم، برنامه‌های آموزشی و فرهنگی در طرح اوقات فراغت برای دانش‌آموزان پیش‌بینی شده است که از امروز آغاز به فعالیت می‌کنند.

در پایان مراسم، دانش‌آموزان به اجرای سرود، نقاله خوانی پرداختند و به رسم یادبود به دانش‌آموزان جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول