اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف شرکت در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم‌های ویدئویی

بازیگران و دست‌اندرکاران سینما در ابوموسی حضور می‌یابند

خبرگزاری فارس: بازیگران و دست‌اندرکاران سینما فردا با هدف شرکت در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم‌های ویدئویی در ابوموسی حضور می‌یابند.

بازیگران و دست‌اندرکاران سینما در ابوموسی حضور می‌یابند

مدیر روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان در همین راستا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری در ماه‌های اخیر در جزیره ابوموسی اظهار داشت: وجود اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ابوموسی و فعالیت این اداره در جزایر این شهرستان به منزله یک ظرفیت است که در این ماه‌ها به کمک برگزار کنندگان برنامه‌ها و دست‌اندکاران امور فرهنگی آمده است.

مهدی نیرومند در همین راستا به اجرای همایش روز ملی خیلج فارس، برگزاری نمایشگاه عکس، راه‌اندازی کانون دیجیتال و سفر مقامات بلند پایه وزارت ارشاد به این جزیره اشاره و گفت: برگزاری هم‌زمان جشنواره فیلم‌های ویدئویی با تهران در ابوموسی نیز از دیگر اقدامات ارزنده این وزراتخانه و اداره‌کل فرهنگ ارشاد هرمزگان محسوب می‌شود که می‌تواند نقش عمده‌ای را در بهره‌مندی مردم این شهرستان از فعالیت‌های فرهنگی هنری داشته باشد.

نیرومند به برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره طی روز یک‌شنبه اشاره و گفت: برنامه‌‌ریزی‌ها در راستای حضور هنرمندانی همانند فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، جمال شورجه، شیخ‌طادی و چندین بازیگر سرشناس سینما در ابوموسی به اتفاق شمقدری فراهم شده است.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول