اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش اردکان خبر داد

آغاز طرح هجرت 3 در مدارس شهرستان اردکان

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش اردکان از آغاز طرح هجرت 3 با حضور 86 نفر از دانش‌آموزان و استادکاران در 65 مدرسه شهرستان اردکان خبر داد.

آغاز طرح هجرت 3 در مدارس شهرستان اردکان

اکبر نوریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردکان از شرکت 70 دانش آموز و 16 استادکار در این طرح خبر داد و اظهار داشت: طرح هجرت 3 در 65 مدرسه اعم از 32 مدرسه دخترانه و 33 مدرسه پسرانه از امروز آغاز شده و در مجموع 86 نفر در این طرح مشارکت دارند.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در 9 رشته برق کشی ساختمان، لوله کشی، دیوارنویسی، نقاشی ساختمان، نقاشی در و پنجره، تعمیر بنا،طراحی، تعمیر تجهیزات و وسایل آموزشی، فضای سبز فعالیت خود را آغاز کرده اند.

نوریان با بیان اینکه 4 هزار نفر روز در قالب این طرح فعالیت دارند، تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح بهسازی، مرمت و زیباسازی مدارس شهرستان است که در قالب همکاری بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج و اداره آموزش و پرورش اردکان اجرا می شود.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج اردکان نیز درباره این طرح گفت: بخش دوم طرح هجرت 3 برنامه‌های فرهنگی است و دانش‌آموزان با شرکت در کلاس‌های تقویتی، خاطره‌نویسی، قرآن‌خوانی، شنا، عقاید و احکام از جنبه های فرهنگی این طرح نیز استفاده می کنند.

محمد تقی موتاب، نهادینه شدن فرهنگ کار و همکاری گروهی را از اهداف مشارکت ناحیه مقاومت بسیج در این طرح عنوان کرد و اظهار داشت: خوشبختانه در دوره‌های پیشین این طرح دانش‌آموزان به درک مناسبی از کار گروهی و کسب مهارت در رشته‌های فنی دست یافتند و بیشتر افرادی که در سال گذشته در این طرح شرکت کرده بودند امسال نیز با اشتیاق ثبت‌نام و فعالیت خود را آغاز کرده اند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول