اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان خبر داد

افتتاح فرهنگسرای قرآن و عترت در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان از افتتاح فرهنگسرای قرآن و عترت در زنجان خبر داد.

افتتاح فرهنگسرای قرآن و عترت در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان، یوسف اماملو اظهار داشت: فرهنگسرای قرآن و عترت زنجان با حضور مقامات عالی استان رسماً افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه این فرهنگسرا در نوع خود بی‌نظیر است، اظهار داشت: در این مجموعه دو مقوله قرآن و عترت با هم عجین شده و برنامه‌های بسیار خوبی در این زمینه برنامه‌ریزی می‌شود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان ادامه داد: ستاد ساماندهی شئون فرهنگی مناسبت‌های مذهبی استان برنامه‌های بسیار خوبی را در اعیاد شعبانیه در سطح مساجد، مراکز فرهنگی و دینی، هیئت‌های مذهبی با حضور و همکاری عموم مردم برگزار می‌کند.

وی ابراز داشت: امسال برنامه‌های خوبی در اعتکاف و میلاد حضرت علی(ع) در سطح استان برگزار شد.

اماملو برگزاری مسابقه بزرگ امیر، جشن بزرگ نیمه شعبان در سینما رو باز مجموعه گاوازنگ، برنامه تجلیل از فعالان عرصه‌های فرهنگی و دینی، اعزام روحانی به برنامه‌های اعیاد شعبانیه را از دیگر برنامه‌های اعیاد شعبانیه برشمرد و گفت: افزایش بصیرت، انسجام‌بخشی در بین دستگاه‌های فرهنگی جزء ویژگی‌های برنامه‌های امسال است.

وی تصریح کرد: امسال پوشش تبلیغی استان به 95 درصد رسیده است و اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان در برگزاری گفتمان‌های دینی و برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت جزو استان‌های برتر کشور است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان هدف از برگزاری برنامه تجلیل از فعالان فرهنگی و دینی را تقویت جبهه فرهنگی خودی، انسجام‌بخشی به نیروهای تاثیرگذار فرهنگی و ایجاد انگیزه در بین فعالان فرهنگی و دینی عنوان کرد.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول