اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانده انتظامی همدان:

2 باغ‌ رستوران در همدان پلمپ شد

خبرگزاری فارس: معاون عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان همدان گفت: در دو ماه نخست سال، دو باغ رستوران متخلف، پلمپ شد.

2 باغ‌ رستوران در همدان پلمپ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان ناصر چراغعلی پیش از ظهر امروز در ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان همدان اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال جاری در راستای اجرای مصوبات، از همه باغ رستوران‌ها تعهد گرفتیم و آموزش لازم در خصوص برگزاری مراسم‌ در این باغ‌ها داده شده است.

وی تصریح کرد: در مدت دو ماه نخست سال، دو مورد باغ‌ رستوران دارای مشکلات و تخلفاتی شدند که هر دو مورد پلمپ شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان همدان با بیان اینکه طرح مبارزه با مظاهر علنی فساد در این دو ماه تشدید یافته است افزود: این طرح از ابتدای سال در حال انجام بود که در این دو ماه شدت یافته که در این راستا بازدید از پاساژهای سطح شهر صورت گرفت و تذکر لسانی نیز انجام شد.

چراغعلی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 8 هزار و 419 مورد تذکر لسانی داشته‌ایم افزود: یک هزار و 147 مورد تعهد کتبی و 197 مورد به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

وی ادامه داد: در همین راستا 2 هزار و 182 مورد جمع‌آوری تجهیزات ماهواره‌ای، 12 مورد برخورد با مراکز فساد(پارتی)، کشف 8 هزار و 286 بطری مشروبات خارجی و 6 هزار و 431 مورد سی‌دی غیر مجاز جمع‌آوری شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان همدان ابراز داشت: تا شروع ماه مبارک رمضان هر روز برخورد با مظاهر علنی فساد را داریم به طوری که در پنج نقطه گشت‌ها به صورت ثابت مستقر هستند.

مدیرعامل تاکسیرانی شهر همدان نیز از برگزاری جشنواره تاکسیرانی در همدان خبر داد و گفت: در این جشنواره از تاکسیرانان برتر همدان از نگاه مردم تجلیل می‌شود.

محمدجواد زارعی افزود: در این جشنواره جوایزی چون کمک ‌هزینه سفر به حج عمره، عتبات عالیات و... در نظر گرفته شده است و 20 میلیون تومان به این امر اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: در راستای اشاعه فرهنگ امر به معروف قرار بود 3 هزار و 800 مورد حدیث بر روی تاکسی‌های سطح شهر نصب ‌شود که همین امر به علت عدم تأمین منابع مالی هنوز عملی نشده است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول