اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست اجرایی مصوب شد

اجرای طرح ضیافت قرآنی در دانشگاه مازندران و نوشیروانی بابل

خبرگزاری فارس: طرح ضیافت اندیشه قرآنی به میزبانی دانشگاه‌های مازندران و صنعتی نوشیروانی بابل اجرایی می‌شود.

اجرای طرح ضیافت قرآنی در دانشگاه مازندران و نوشیروانی بابل

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، در نخستین نشست مسئولان برگزارکننده طرح ضیافت اندیشه قرآنی استان مازندران که بعدازظهر امروز به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار شد، اعضای شرکت‌کننده در این نشست به بررسی راهکارهای هرچه باشکوه‌تر برگزاری این طرح پرداختند.

در ابتدای این نشست، احمد احمدپور رئیس دانشگاه مازندران با ارائه گزارشی از اجرای این طرح در سال 1389 به میزبانی دانشگاه مازندران، آمادگی این دانشگاه را برای پذیرش دانشجویان شرکت‌کننده در این طرح در تابستان 1391 اعلام داشت.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رحیمیان، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مازندران به تشریح اهداف برگزاری این طرح در سال جاری پرداخت و خواستار حمایت و مشارکت همه‌جانبه دانشگاه‌های استان در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این طرح شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ مازندران نیز با بیان مطالبی درباره برگزاری این طرح در دانشگاه‌ مازندران به عنوان میزبان دانشجویان دختر و دانشگاه صنعتی نوشیروانی به عنوان میزبان دانشجویان پسر یاد کرد و گفت: در طرح ضیافت اندیشه قرآنی سال 91 ، 2 هزار ‌نفر از دانشجویان دختر در دانشگاه مازندران و یک هزار نفر از دانشجویان پسر در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به گذراندن مراحل مختلف این طرح معنوی مشغول می‌شوند.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول