اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی:

پلیس مواد مخدر مقتدرانه در برابر سوداگران مرگ مقاومت کند

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: پلیس مواد مخدر باید با تقویت و تجهیز خود مقتدرانه در برابر سوداگران مرگ مقاومت کند.

پلیس مواد مخدر مقتدرانه در برابر سوداگران مرگ مقاومت کند

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدعلی نصرتی صبح امروز در نخستین همایش فصلی روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی شهرستان‌ها با بیان اینکه قاچاقچیان موادمخدر مظهر شقاوت، فساد و آشفتگی در جامعه هستند، اظهار داشت: مبارزه با مواد مخدر نیاز به اراده قوی، شجاعت و فداکاری بی‌شائبه‌ دارد.

وی افزود: تقویت و تجهیز نیروهای دخیل در امر مبارزه با مواد مخدر ضروری بوده و ترفندهای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی هر روز تغییر یافته و پیچیده‌تر می‌شود؛ بر این اساس ضروری است پلیس از نظر علم و تخصص و نیز تجربه به حدی ارتقا یابد که چندین قدم جلوتر از سوداگران مرگ حرکت کند.

نصرتی گفت: اگر در امر مبارزه با مخلان نظم و امنیت عمومی با اشراف کامل حرکت کنیم، می‌توانیم با برنامه‌ریزی مناسب در سریع‌ترین زمان ممکن به بیشترین موفقیت برسیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی به‌ویژه شهدای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، گفت: بهترین روش برای مدیریت وضعیت فرهنگی کشور، جامه عمل پوشاندن به وصیت‌نامه شهدا است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به سخنان بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی در ارتباط با وصیت‌نامه شهدا، گفت: رزمندگان در شرایط سخت دوران با تمام قوا و تا آخرین قطره خون از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند و امروز وظیفه ماست تا در مقابله با جنگ نرم دشمنان، راه شهدا که همان پاسداری از ارزش‌های اسلامی است را دنبال کنیم.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول