اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره‌کل ورزش و جوانان انجام می‌شود

اعزام بانوان رشته سه‌گانه کهگیلویه و بویراحمد به مسابقات کشوری

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت رشته سه‌گانه کهگیلویه و بویراحمد از اعزام ورزشکاران بانوی رشته سه‌گانه این استان به مسابقات کشوری خبر داد.

اعزام بانوان رشته سه‌گانه کهگیلویه و بویراحمد به مسابقات کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اسماء پادیاب صبح امروز در حاشیه تمرینات ورزشکاران بانوی این رشته اظهار کرد: تیم‌های جوانان و بزرگسالان رشته سه‌گانه بانوان استان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

نایب رئیس و مربی تیم‌های سه‌گانه بانوان این استان با بیان این موضوع افزود: اولین دوره مسابقات قهرمانی باشگاهی کشور از تاریخ 26 تا 28 تیرماه جاری به میزبانی یکی از استان‌های شمالی کشور برگزار می‌شود. 

پادیاب در ادامه افزود: به منظور حضور پرقدرت در این مسابقات تیم بزرگسالان بانوان استان متشکل از خانم‌ها فاطمه پیل قوش، زیبا رشیدی و فتانه موسویان و تیم جوانان متشکل از خانم‌ها مریم لک و مریم موسیان به طور منظم صبح و عصر در محل پیست دو و میدانی پایگاه ورزش قهرمانی و پارک مهر‌ورزی یاسوج مشغول تمرینات اختصاصی هستند.

پادیاب رشته سه‌گانه را در استان تازه تاسیس دانست و افزود: این رشته حدود سه سال است که در استان ما راه‌اندازی شده و در این مدت ورزشکاران این رشته توانسته‌اند در سال 88 به مقام ششم کشور و در سال‌های 89 و 90 به مقام دهم کشور دست یابند.

وی نبود دوچرخه را مهم‌ترین مشکل ورزشکاران این رشته ورزشی در رده بانوان دانست و رشته سه‌گانه را رشته زنان آهنین ذکر کرد و ادامه داد: مسابقات سه‌گانه بانوان متشکل از سه رشته سنگین دو و میدانی، دوچرخه و شنا بوده که در ایران رشته شنا برای بانوان حذف شده و ورزشکاران 10 کیلومتر را با دو طی می‌کنند و 40 کیلومتر را با دوچرخه رکاب زده و پنج کیلومتر را دوباره با دو طی نموده تا به خط پایان برسند.

نایب رئیس هیئت سه‌گانه این استان از حمایت‌های رئیس هیئت سه‌گانه و مدیران‌کل ورزش و جوانان سابق و کنونی استان از رشته سه‌گانه بانوان تقدیر کرد و خواستار رفع مشکلات این هیئت در بخش بانوان و آقایان شد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول