اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تبریز تاکید کرد

ضرورت راه‌اندازی مراکز عرضه محصولات سالم برای صیانت از سلامت عمومی

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تبریز گفت: راه‌اندازی مراکز عرضه محصولات سالم و بهداشتی غذایی برای صیانت از سلامت عمومی جامعه ضروری است.

ضرورت راه‌اندازی مراکز عرضه محصولات سالم برای صیانت از سلامت عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صحابعلی اسکندری ظهر امروز در نشست با کارآفرینان استان از آغاز فعالیت کارخانه تولید سالاد فصل در شهرستان تبریز، توسط کارآفرین تبریزی خبر داد و اظهار کرد: با عرضه محصولات این شرکت به بازار مصرف، مراکز عرضه غذای آماده و فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی، این محصولات تولیدی را در لیست استفاده و فروش خود قرار داده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت تولید و عرضه محصولات غذایی به‌صورت بهداشتی افزود: این مرکز تولید و عرضه سالاد، با صدور مجوز از سوی وزارت جهاد کشاورزی و وزارت بهداشت، فعالیت خود را از سال 88 در مقیاس کوچک آغاز کرد.

اسکندری گفت: بعد از برطرف کردن مسائل پیش‌روی تولید، هم‌‌اینک با وسعت‌بخشی به فعالیت‌های خود با عرضه سالاد فصلی به بازار مصرف و مراکز تولید و توزیع غذای آماده، به‌کار خود تداوم و توسعه بخشیده است.

وی تاکید کرد: این کارخانه با هزینه‌کرد یک میلیارد ریالی و در فضایی به وسعت 700 مترمربع به تولید سالاد بهداشتی و عرضه آن در بسته‌بندی کاملاً بهداشتی و مطابق با استانداردهای جهانی پرداخته است.

اسکندری گفت: این کارخانه هم‌اینک علاوه بر پوشش نیاز مراکز طبخ و عرضه غذای آماده در سطح شهرستان، به عرضه آن در مراکز فروش مواد غذایی در سطح شهرستان اقدام کرده و در نظر دارد با افزایش تولید، محصول تولیدی را در سایر استان‌ها نیز به بازار مصرف عرضه کند.

مدیر جهاد کشاورزی تبریز با اشاره به اینکه افزایش جمعیت و تغییر شیوه‌های زندگی نیاز به ایجاد و راه‌اندازی مراکز عرضه محصولات سالم و بهداشتی غذایی را ضروری نشان می‌دهد، تاکید کرد: با راه‌اندازی این کارخانه توسط کارآفرین تبریزی پاسخ مطلوبی در تولید و عرضه محصول غذایی سالم و بهداشتی به جامعه ارائه شده است.

یادآور می‌شود، هم‌اینک این واحد صنایع غذایی، روزانه دو تا پنج هزار بسته سالاد را به بازار مصرف عرضه کرده و بسته‌بندی و عرضه سبزیجات تازه و بهداشتی را در فاز جدید تداوم توسعه فعالیت‌های خود قرار داده است.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول