اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه استان آذربایجان‌شرقی خبر داد

125 تیم در آذربایجان‌شرقی آماده خدمت به مسافران تابستانی

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه استان آذربایجان‌شرقی گفت: 125 تیم در آذربایجان‌شرقی آماده خدمت به مسافران تابستانی است.

125 تیم در آذربایجان‌شرقی آماده خدمت به مسافران تابستانی

حسن فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، افزود: با آغاز فصل تابستان و افزایش دما در شهرهای مختلف کشورمان مسافرت‌های تابستانی و رفتن به مناطق خوش آب و هوا نیز آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: هرچند رعایت اصول ایمنی در همه موارد زندگی ضروری است اما برای اینکه مسافرت‌های تابستانی با آرامش‌خاطر انجام شود، باید نهایت دقت و برنامه‌ریزی را برای برخورداری از یک سفر خوش انجام داد.

فرمانده پلیس راه استان آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: این تعداد تیم و اکیپ در قالب 112 تیم محسوس، 10 تیم نامحسوس و سه تیم نظارتی در جاده‌های استان مستقر می‌شوند.

وی در ادامه گفت: این تیم‌ها به‌طور شبانه‌روزی و برای ارائه خدمات ترافیکی، تامین و پوشش ترافیک راه‌ها در دو مرحله از سفرهای تابستانی در تیر و شهریور بر تمام جاده‌های استان اشراف خواهند داشت.

فرجی در ادامه تاکید کرد: در کنار پلیس راه، امداد و نجات، اورژانس و هلال‌احمر نیز تیم‌های خود را در سطح جاده‌های استان برای خدمت‌رسانی به هموطنان مستقر خواهند کرد.

فرمانده پلیس راه استان آذربایجان‌شرقی، خواب‌آلودگی و خستگی را دلیل عمده تصادفات عنوان کرد و گفت: رانندگان از نشستن پشت فرمان بدون استراحت لازم خودداری کنند و بعد از سه یا چهار ساعت رانندگی حتما" توقف کوتاه و رفع خستگی را در برنامه سفرهای خود قرار دهند.

رئیس پلیس راه استان تاکید کرد: داشتن سفری ایمن و لذت‌بخش منوط به مشارکت و همراهی هموطنان و مسافران است و باید فرهنگ‌سازی در زمینه استفاده درست و ایمن از وسایل نقلیه و مهم‌تر از آن فرهنگ رانندگی مورد توجه تمام هموطنان باشد.

وی تصریح کرد: رانندگان و مسافران باید پیش از حرکت از سلامت خودرو مطمئن شده و از مسافرت با خودروهای معیوب پرهیز کنید.

فرجی افزود: هنگام مسافرت حتماً یک دستگاه اطفای حریق باید به همراه داشت تا هنگام بروز آتش‌سوزی در خودرو از آن استفاده کرد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول