اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده جدید سپاه ناحیه پلدختر معرفی شد

خبرگزاری فارس: فرمانده جدید سپاه پلدختر با حضور جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، امام جمعه پلدختر و جمعی از مسئولان شهرستان معرفی شد.

فرمانده جدید سپاه ناحیه پلدختر معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ظهر امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج پلدختر با بیان اینکه سپاه در اطاعت از آرمان‌های امام و رهبری آگاه، مطیع و ثابت قدم است، گفت: پاسداران ما، پاسداران امام زمان(عج) و ولایت هستند و با حضور در هشت سال دفاع مقدس توانستند مدال افتخار، عزت و سربلندی را به دست آورند.

سردار یدالله بوعلی با بیان اینکه سپاه با تمام قوا از نظام اسلامی صیانت می‌کند و قدرت و توانمندی سپاه به یمن اتصال به ولایت و معنویت نیروهای پاسدار است که باعث شده در عرصه‌های مختلف به عنوان عمود خیمه انقلاب کارکرد خوبی داشته باشند.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: دستور تشکیل سپاه تدبیر شایسته امام راحل در برابر نیروهای استکباری و ابرقدرت‌ها است و این نیروی مردمی پشتوانه نظام و ولایت فقیه است و در 33 سال پیروزی انقلاب اسلامی هم در سنگر شرف و عزت و دفاع از میهن در دوران دفاع مقدس و هم امروز در سنگر سازندگی اقدام‌های ارزشمندی انجام داده است.

وی سپاه پاسداران را به عنوان ستون محکم و نقطه اطمینان‌بخش مردم معرفی کرد و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیرویی الهی در مقابل تهدیدات دشمنان است و این نیروی مردمی در راستای پیش برد اهداف نظام اسلامی و در حوزه مسائل استراتژیک، تولید علم، فناوری، اقتصادی و ... نقش مهمی برعهده داشته و به خوبی ایفای نقش کرده است.

بوعلی با بیان اینکه اولویت مهم سپاه بازدارندگی است، تصریح کرد: سپاه یک مجموعه شناخته شده است که موجب ایجاد آرامش برای دوستان و ایجاد رعب و وحشت برای دشمنان می‌شود و این نهاد انقلابی، جایگاهی ویژه در پیشگاه رهبر معظم انقلاب داشته و دارد.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: مقام معظم رهبری اعتباری خاص برای سپاه قائل هستند.

در ادامه این مراسم تقی محمدی، فرمانده سابق سپاه پلدختر به ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان در زمان تصدی این پست پرداخت.

در این مراسم سردار بوعلی جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ضمن قدردانی از زحمات تقی محمدی، محمد شریف‌نوریان به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج پلدختر معرفی شد.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول