اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبیک:

سپاه پاسداران خار چشم دشمنان اسلام و نظام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان آبیک، سپاه پاسداران و بسیج را خار چشم دشمنان اسلام و نظام عنوان کرد.

سپاه پاسداران خار چشم دشمنان اسلام و نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی در خطبه‌های این هفته شهرستان آبیک در مسجد ولی عصر (عج) با اشاره به سوم شعبان (سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امر سازندگی و پیشبرد پروژه‌های ملی نقش بسزایی دارد و توانسته در خنثی‌سازی توطئه تحریم‌های اقتصادی گام‌ها ی مثبتی بردارد.

وی با بیان اینکه نقش سپاه در شکست طرح‌ها و سیاست‌های آمریکا در خاورمیانه انکارناپذیر است، افزود: سپاه پاسداران در خنثی‌سازی جنگ نرم، افشای واقعی ماهیت فتنه‌گران، تبدیل جنگ تحمیلی به دفاع مقدس و ناکامی متجاوزان به ایران اسلامی و خنثی‌سازی آشوب‌های اوایل انقلاب و کودتاهای پی در پی نقش تعیین‌کننده و محوری داشته است.

خطیب جمعه شهرستان آبیک با اشاره به سالروز میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز بیان کرد: جانبازان کسانی هستند که سال‌ها دل به خدا و تن به طوفان جنگ تحمیلی دادند و به رسم هدیه عضوی از بدن خود را اهدا کردند که مورد تقدیر و ستایش است.

موسوی ادامه داد: همسران جانبازان پروانگان بی‌ادعایی هستند که بر گرد شمع وجود جانبازان در طواف هستند که باید تمام آحاد جامعه قدردان این ایثارگران بی‌ریا باشند.

وی تصریح کرد: قدردانی و تجلیل از همسران و فرزندان جانبازان ضروری است، چرا که در بالاترین مرتبه‌های ایثار و فداکاری قرار دارند.

روند قوه قضائیه رو به پیشرفت و کمال است

امام جمعه شهرستان آبیک در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام راحل و تبریک هفته قوه قضائیه بیان کرد: قوه قضائیه حل و فصل‌کننده اختلافات و برقرارکننده عدل و انصاف در برابر ظلم، فساد و تجاوز در جامعه است.

موسوی افزود: قوه قضائیه برای موفقیت و اقتدار باید در راستای کسب اعتماد مردم با به‌کارگیری افراد لایق، امین، فاضل و وضع قوانین درست در دستگاه قضایی و نیز نظارت‌های مستمر گام بردارد.

امام جمعه شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: ناکامی منافقان کوردل در سوءقصد به مقام معظم رهبری در ششم تیرماه سال 60 یک منت بزرگی الهی بر مردم ایران بود که تا به امروز توانسته کشتی انقلاب را در دریای متلاطم و مواج هدایت کنند.

موسوی با اشاره به ششم تیر ماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: مواد مخدر ساخته و پرداخته آمریکا است، چرا که تا پیش از حضور آمریکا در افغانستان تولید مواد مخدر به‌ویژه تریاک اندک بود، ولی امروز متأسفانه در زیر سایه اشغال افغانستان به دست آمریکا، 95 درصد از مواد مخدر دنیا در این کشور تولید می‌‌شود.

وی با تأکید بر مراقبت خانواده‌ها از فرزندانشان افزود: تک‌تک مردم جهان باید د‌ر حد توان خود با مواد مخدر، این ماده سوداگر مبارزه کنند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول