اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار مازندران:

کم‌کاری از سوی پیمانکاران قابل قبول نیست

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: اگر پیمانکاری نتواند پروژه را آنگونه که باید کامل کند و یا هرگونه کاهلی داشته باشد باید با آن برخورد جدی شود و مسئولان نیز نباید به این پیمانکاران رحم کنند.

کم‌کاری از سوی پیمانکاران قابل قبول نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونکنار، سید عیسی هاشمی حیدری بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های مصوبات سفر هیئت دولت در فریدونکنار بیان کرد: هر پیمانکاری که پروژه‌ای را می‌پذیرد باید توان 25 درصد از هزینه‌ها را داشته باشد.

وی افزود: اگر پیمانکاری نتواند پروژه را آنگونه که باید، کامل کند و یا هرگونه کاهلی داشته باشد باید با آن برخورد جدی شود و مسئولان نیز نباید به این پیمانکاران ترحم کنند.

هاشمی با انتقاد به نما و نوع ساختار بعضی از پل‌های ساخته شده در استان تصریح کرد: شهرهای مازندران به هم چسبیده و متصل است و این استان یک استان توریستی است لذا پل‌ها باید بسیار زیبا و سبک تولید شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران اضافه کرد: مسئولان پروژه پل روگذر کمربندی فریدونکنار را هرچه سریع‌تر پایان برسانند.

در ادامه این نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه هنوز بسیاری از شهرستان‌ها مجتمع فرهنگی و هنری ندارند دغدغه‌های خود را برای هنرمندان و به مسئولان شهرستان نیز بازگو کرد.

حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی اضافه کرد: در صورتی که ساختمان در اختیار قرار گیرد این اداره کل آمادگی کامل برای ایجاد مجتمع را دارد.

به گزارش فارس، در همین جلسه شورای شهر فریدونکنار نیز قول تهیه ساختمان را تا پایان هفته داد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول