اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخن‌گوی مشاوران دانشگاه آزاد مشهد خبر داد

برگزاری جلسه مشاوران کارمند دانشگاه آزاد با فرهاد دانشجو در مشهد

خبرگزاری فارس: سخن‌گوی کمیته مشاوران دانشگاه آزاد اسلامی مشهد از برگزاری جلسه کمیته مشاوران شاخه کارمندان در روز سه‌شنبه 27 تیرماه سال‌ جاری خبر داد و گفت: این جلسه با حضور فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

برگزاری جلسه مشاوران کارمند دانشگاه آزاد با فرهاد دانشجو در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، حضور فعالانه اعضای کمیته مشاوران منطقه 9 به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به عنوان یک واحد جامع و تاثیرگذار جهت شرکت در اجلاس سراسری دانشگاه و انتخاب غلامرضا نادمی به عنوان مشاور و سخن‌گوی کمیته مشاوران واحد مشهد با کسب حداکثر آرا از جمله موضوعات مورد بحث در این کمیته بود.

سخن‌گوی کمیته مشاوران دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در ارتباط با برگزاری نخستین اجلاس کمیته مشاوران دانشگاه در تهران گفت: ملاقات و سخنرانی رو در روی رئیس دانشگاه با کارکنان، ارائه گزارش توسط معاون اداری و مالی دانشگاه و در اختیار گذاشتن اطلاعاتی درباره مبنای تصمیم‌گیری‌ها در مورد وضعیت بودجه و مالی، استخدام‌ها، افزایش حقوق، پرسنل و ... از مهم‌ترین دستورات جلسه است.

نادمی با بیان اینکه بیش از یک‌ هزار نفر از کارکنان دانشگاه از تمام واحدها و مراکز دانشگاهی سراسر کشور در نخستین اجلاس سراسری کمیته مشاوران شاخه کارمندان شرکت دارند، افزود: بحث و اظهار نظر درباره تعطیلی روزهای پنج‌شنبه و ادامه تحصیل پنج تا 10 درصد از کارکنان هر واحد در سال از دیگر مباحث مطرح و حائز اهمیت در این اجلاس است.

وی با بیان اینکه قرار بود این جلسه روز سه‌شنبه هفته جاری "ششم تیرماه" برگزار شود، اظهار داشت: درخواست تعداد زیادی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و همکاران کمیته مشاوران برای تغییر زمان برگزاری جلسه این کمیته، سبب به تعویق افتادن این جلسه شد.

سخن‌گوی کمیته مشاوران دانشگاه آزاد اسلامی مشهد از برگزاری جلسه کمیته مشاوران شاخه کارمندان در روز سه‌شنبه 27 تیرماه سال‌ جاری خبر داد و گفت: این جلسه با حضور فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول