اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته ملی روبوکاپ ایران خبر داد

روبوکاپ دانشگاه آزاد قزوین پرافتخار ترین تیم ایرانی مسابقات جهانی روبوکاپ مکزیک

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته ملی روبوکاپ ایران اعلام کرد: تیم روبوکاپ از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین هم چون سال‌های گذشته به عنوان پرافتخارترین تیم ایرانی در مسابقات جهانی روبوکاپ مکزیک معرفی شد.

روبوکاپ دانشگاه آزاد قزوین پرافتخار ترین تیم ایرانی مسابقات جهانی روبوکاپ مکزیک

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مرتضی موسی‌خانی اظهار کرد: تیم مرکز تحقیقات مکاترونیک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین (MRL) موفق شد همچون سال‌های گذشته با کسب چند عنوان برتر در مسابقات جهانی روبوکاپ مکزیک عنوان پرافتخارترین تیم ایرانی را کسب کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین افزود: تیم MRL موفق شد در مسابقات جهانی روبوکاپ مکزیک 2012، سه مقام قهرمانی و پنج مقام نایب قهرمانی به دست آورد که موجب حیرت مسئولان فدراسیون جهانی روبوکاپ، مسئولان برگزاری و تیم‌های دانشگاه‌های معتبر دنیا شد.

رئیس کمیته ملی روبوکاپ ایران تاکید کرد: از نکات برجسته این مسابقات کسب دو مقام قهرمانی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در لیگ روبات امدادگر واقعی در بین تیم‌های مطرح برتر جهان بود.

وی ادامه داد: در این لیگ تیم MRL در بخش رقابت اصلی و در بخش جابه‌جایی اجسام موفق شد عنوان قهرمانی را به دست آورد، همچنین در بخش توانایی حرکتی و در بخش بهترین روبات خودمختار لیگ روبات امدادگر واقعی عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

موسی‌خانی تصریح کرد: در این لیگ که از سخت‌ترین لیگ‌های مسابقات جهانی است، تیم MRL موفق شد به عنوان نخستین تیم ایرانی، تیم تایلند که از تیم‌های مطرح جهان است و سابقه چندین عنوان قهرمانی را دارد؛ در کنار تیم‌هایی از چین، آلمان و آمریکا را پشت سر بگذارد و با افتخار تمام پرچم عزیز کشورمان را در سالن برگزاری مسابقات به اهتزاز درآورد، همچنین دیگر مقام قهرمانی MRL در لیگ شبیه ساز امداد ( رقابت چند عامله) به دست آمد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین یادآور شد: در لیگ روبات فوتبالیست سایز متوسط تیم این دانشگاه موفق شد، پس از تیم هلند به مقام دوم دست پیدا کند و در لیگ روبات فوتبالیست سایز کوچک نیز تیم MRL در بخش‌های (Pass &Intercept) و (Pass & Shoot) عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول