اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آب و فاضلاب بویین‌زهرا خبر داد

احداث مخزن 5000 مترمکعبی آب در بخش شال

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بویین‌زهرا گفت: کار ساخت و تکمیل مخزن 5000 متری مکعبی آب در بخش شال که تاکنون بیش از 90 درصد پیشرفت داشته است.

احداث مخزن 5000 مترمکعبی آب در بخش شال

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، مهدی حسین‌خانی عصر امروز در جلسه اداره آب شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به خدمات صورت گرفته در طول دولت‌های نهم و دهم در حوزه آب و فاضلاب در شهرستان بویین‌زهرا اظهار کرد: بنابر آمار‌های موجود در ادارات آب و فاضلاب شهر‌ها و روستاها و بیشترین حجم خدمات آبرسانی و توسعه خطوط انتقال آب و فاضلاب از ابتدای عمر دولت‌های نهم و دهم بوده است.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به اینکه از ابتدای سال 84 تا اواخر سال 90 بیش از 78 هزار و 723 متر توسعه شبکه آب و نیز خط انتقال در این شهرستان به ثبت رسیده است، افزود: تمام این مقدار خطوط راه‌انداز‌ی شده با همکاری سازمان آب و فاضلاب استان قزوین و نیز با همت متخصصان و کارگران بویین‌زهرا محقق شده است.

وی اصلاح شبکه آبرسانی در بخش‌های مختلف این شهرستان در طول شش سال گذشته را بالغ بر 89 هزار و 748 متر برشمرد و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که در ماه‌های اخیر در این اداره انجام شده این میزان اصلاح شبکه آبرسانی در سال جاری افزایش یافته و در روستاها و نقاط دور‌افتاده بویین‌زهرا گسترده‌تر می‌شود.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بویین‌زهرا فعالیت‌های انجام گرفته در حوزه توسعه و ترمیم شبکه فاضلاب شهری و روستایی در سال‌های اخیر را بسیار گسترده و فراوان عنوان کرد و افزود: تا‌کنون بالغ بر 78 هزار و 567 متر طول لوله‌گذاری خطوط فاضلاب در نقاط مختلف شهرستان بویین‌زهرا بوده است که این مقدار با جذب اعتبار بیشتر در سال 91 افزایش می‌یابد.

حسین‌خانی با اشاره به اقدامات اداره آب و فاضلاب شهرستان بویین‌زهرا در حفر و تجهیز چاه‌های قانونی در بخش مرکزی و دیگر بخش‌های این شهرستان ادامه داد: از سال 84 تا اوایل سال 90 بیش از 12 حلقه چاه آب مفید برای توسعه بخش‌های کشاورزی و آبی با تلاش کارشناسان فنی اداره آب حفر شده که بسیار نیز مورد استقبال و رضایت‌مندی کشاورزان و شهروندان قرار گرفته است.

وی افزود: در طول این مدت با تلاش‌های صورت گرفته بیش از 315 عنوان انواع اتاقک‌های ویژه سرچاهی نیز ساخته شده است.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بویین‌زهرا در خاتمه با اشاره به راه‌اندازی و ساخت مخزن 15 هزار و 500 متری مکعبی آب در طول سال‌های گذشته در بخش‌مرکزی این شهرستان عنوان کرد: در حال حاضر ساخت مخزن پنج هزار متری آب در بخش شال از حدود یک سال و نیم قبل آغاز شده و تا‌کنون نیز کار ساخت و تکمیل آن بیش از 90 درصد پیشرفت داشته است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول