اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وسعت هزار متر صورت می‌گیرد

احداث سالن ورزشی چند منظوره در آبادان

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان از احداث سالن ورزشی چند منظوره با وسعت هزار متری در آبادان خبر داد.

احداث سالن ورزشی چند منظوره در آبادان

عادل عساکره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در راستای مسائل فرهنگی و تقویت روحیه نشاط و شادابی در جامعه، ساخت سالن‌های ورزشی در دستور کار سازمان بسیج مستضعفین کشور قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: به همین منظور سازمان بسیج آبادان از دو ماه پیش کار احداث سالن ورزشی 1000 متری در محله ذوالفقاری شهرستان آبادان را آغاز کرده است.

فرمانده ناحیه بسیج آبادان ادامه داد: در حال حاضر کار احداث فونداسیون و اسکلت فلزی این سالن به اتمام رسیده است و کار سقف‌گذاری و آجرچینی دیوار‌های جانبی به زودی آغاز می‌شود.

وی افزود: بودجه در نظر گرفته سازمان بسیج مستضعفین کشور برای این طرح، 90 میلیون تومان است که در حال حاضر یک سوم این مبلغ به سازمان بسیج شهرستان آبادان پرداخت شده و مابقی در سیر کاری ساخت و ساز پرداخت می‌شود.

عساکره در خصوص مشکلات پیش روی سازمان بسیج آبادان در احداث سالن ورزشی گفت: اعتبار در نظر گرفته از سوی سازمان بسیج کشور برای احداث سالن یک‌هزار متری محدود و جواب‌گویی مخارج این طرح نیست و مابقی اعتبار باید با همکاری سازمان‌ها و ادارات شهرستان آبادان تأمین شود.

وی ادامه داد: سازمان بسیج آبادان در راستای صرفه‌جویی و پرداخت سود کمتر به پیمانکار، بعضی از امور جاری طرح را به صورت امانی انجام داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان تصریح کرد: به منظور سرعت در احداث سالن، انتظار داریم مسئولان ادارات مختلف شهر از جمله شهرداری منطقه سه، همکاری لازم را با سازمان بسیج داشته باشند.

وی در پایان گفت: با همت بسیج و ادارات شهرستان آبادان سالن چند منظوره ورزشی کوی ذوالفقاری شهرستان افتتاح شده و در اختیار عموم شهروندان آبادانی قرار می گیرد.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول