اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته تعزیرات آرد و نان شهرستان دشتستان:

خبازان پیش از صدور پروانه کسب، گواهی مهارت فنی می‌گیرند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته تعزیرات آرد و نان شهرستان دشتستان گفت: به منظور ارتقای نانوایی‌ها، خبازان پیش از صدور پروانه کسب، گواهی مهارت فنی می‌گیرند.

خبازان پیش از صدور پروانه کسب، گواهی مهارت فنی می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حیدر دانافرد شامگاه دوشنبه در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: توجه به حقوق و خواسته‌های مردم از رویکردها و اهداف مهمی است که تمام مدیران اجرایی شهرستان دشتستان به آن توجه دارند.

رئیس کمیته تعزیرات آرد و نان شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: کیفیت نان از مسائل مهمی است که در استان بوشهر توجه خاصی به آن وجود دارد و به تبع مسئولان استانی، در شهرستان دشتستان هم به طور ویژه و خاص به این مساله می‌نگریم و برای تحقق آن تلاش می‌کنیم.

دانافرد بهداشت را یکی از مهم‌ترین نیازهای جوامع انسانی دانست و اذعان کرد: رعایت بهداشت از مهم‌ترین مسائلی است که کمیته تعزیرات آرد و نان شهرستان دشتستان به آن توجه دارند.

وی در همین راستا اضافه کرد: هفت واحد نانوایی به دلیل مشکلات و کاستی‌های متعدد و رعایت نکردن موارد بهداشتی در دشتستان تعطیل شدند.

این مسئول در تشریح این مسئله بیان کرد: در پی نظارت و بررسی‌های لازم چهار واحد نانوایی در شهر برازجان، دو واحد در شهر وحدتیه و یک واحد نیز در روستای دهرود سفلی تعطیل شد.

رئیس کمیته تعزیرات آرد و نان شهرستان دشتستان عنوان کرد: تعطیلی این واحدها تا زمان برطرف کردن کمبودها و مشکلات و تایید کتبی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ادامه خواهد داشت.

دانافرد با تاکید بر ضرورت افزایش کیفیت نان بیان کرد: افزایش کیفیت نان و نظارت بیشتر بر نانوایی‌ها برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر در این حوزه به‌ ویژه با توجه به افزایش قیمت نان ضروری است.

وی تصریح کرد: همه مراحل تولید گندم، آرد و نان شهرستان هم از لحاظ بهداشتی و هم کیفی با همکاری دستگاه‌های مرتبط باید تحت نظارت و کنترل جدی باشد.

دانافرد یادآور شد: در جلسه اخیر کمیسیون آرد و نان شهرستان، اخذ گواهی مهارت فنی و حرفه‌ای خبازی پیش از صدور پروانه کسب، بررسی میزان گندم تحویلی و ضایعات آن به کارخانه‌های آرد برازجان و همچنین درجه‌بندی واحدهای خبازی مصوب شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول