اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای آرد و نان خرمشهر:

قیمت جدید نان به نانوایی‌های خرمشهر ابلاغ شد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای آرد و نان خرمشهر گفت: قیمت‌های جدید نان همزمان با سراسر کشور امروز به نانوایی‌های خرمشهر ابلاغ شد.

قیمت جدید نان به نانوایی‌های خرمشهر ابلاغ شد

رضا نایقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: قیمت‌های جدید نان با تصویب شورای عالی آرد و نان کشوری به فرمانداری‌های سرتاسر کشور ابلاغ شده است.

وی در خصوص قیمت‌های جدید افزود: لواش با وزن چانه‌ای 170 گرم هزار و 200 ریال، تافتان با وزن چانه 200 گرم هزار و 300 ریال، سنگگ با وزن چانه 350 گرم 4 هزار ریال، بربری با وزن چانه 400 گرم 2 هزار500 ریال، لواش اتوماتیک در پرس یک کیلویی معادل 9 هزار ریال تصویب شده است.

رئیس شورای آرد و نان خرمشهر ادامه داد: هزینه غنی‌سازی و حمل گندم به قیمت‌های جدید نان اضافه شده است.

وی با اشاره به فروش غیرمجاز نان در نانوایی‌های خانگی عنوان کرد: شورای آرد و نان و شبکه بهداشت نظارتی بر نانوایی‌های غیرمجاز خانگی ندارد و ایجاد تقاضا برای این بازار سلامت متقاضیان را تهدید می‌کند.

نایقی در همین زمینه ادامه داد: استفاده از جوش شیرین به مقدار بسیار زیاد، عدم رعایت نکات بهداشتی و نبود نظارت بر پخت و پز از مواردی است که در نانوایی‌های خانگی مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

وی در پایان گفت: شهروندان خرمشهری می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره‌های 124 اداره بازرسی و 23141 دفتر شورای آرد و نان خرمشهر تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول