اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

تعزیرات با قدرت بر نانوایی‎ها نظارت کند

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: با گران شدن قیمت نان تعزیرات حکومتی در بازرسی و نظارت از نانوایی‎ها و برخورد با متخلفان در این زمینه با قدرت بیشتر عمل کند.

تعزیرات با قدرت بر نانوایی‎ها نظارت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش پیش از ظهر امروز در نشست با فرمانداران اظهار داشت: بحث گرانی نان مختص استان بوشهر نیست و این امر در همه کشور اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: افزایش قیمت نان در دستور کار همه استان‎های کشور قرار گرفته و استان تهران آخرین استانی بوده که در این زمینه اقدام کرده است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: علت افزایش نرخ نان، افزایش قیمت خرید گندم از کشاورزان توسط دولت و افزایش قیمت آرد بوده است.

جهانبخش ادامه داد: نان لواش و تافتون که بیشترین مصرف را در استان بوشهر دارد بعد از افزایش قیمت 140 تومان شده، در حالی که این نرخ در تهران 160 تومان است.

وی اضافه کرد: به دلیل معدود بودن تعداد نانوایی‎های سنگک در سطح استان افزایش قیمت این نوع نان بیشتر از سایر نان‎ها بوده است تا از این طریق هم سود بیشتری نصیب این نانوایی‎ها شود و هم برای راه‎اندازی و توسعه این نانوایی‎ها در سایر مناطق استان انگیزه‎ای ایجاد کند.

استاندار بوشهر یادآور شد: به وظایف خود در بازرسی‎ها با تمام توان عمل و با متخلفان برخورد می‌کنیم.

جهانبخش گفت: برآورد سود ماهانه با احتساب مخارج برای هر نانوایی، به طور متوسط یک میلیون و 200 هزار تومان است و نانوایی‎ها عذری برای پخت نان بی‎کیفیت ندارند.

وی بیان کرد: مسئولان باید کمک کنند مردم خودشان از نانوایی‎ها نان با کیفیت و با پخت مطلوب بخواهند.

جهانبخش تاکید کرد: بعد از اجرای قانون هدفمندی یارانه‎ها انتظار داریم مردم خودشان از حقوقشان در این زمینه دفاع کنند و نانوایی‎ها را وادار به پخت نان با کیفیت کنند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول