اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال موفقیت‌های گذشته صورت می‌گیرد

حضور دنا با 10 طرح در جشنواره تعاونی دهیاری‌های کشور

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی دنا از حضور تعاونی دهیاران بخش مرکزی این شهرستان با 10 طرح در جشنواره کشوری طرح‌های برگزیده شرکت تعاونی‌ دهیاری‌های کشور خبر داد.

حضور دنا با 10 طرح در جشنواره تعاونی دهیاری‌های کشور

حمید بشیری‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دنا گفت: در اولین جشنواره طرح‌های برگزیده شرکت تعاونی دهیاری‌های کشور که از طرف سازمان دهیاری شهرداری‌های وزارت کشور به صورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد، شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی دنا بیشترین سهم را در استان دارد.

وی افزود: از 870 شرکت تعاونی کشور در این جشنواره از 10 استان برای شرکت در مرحله نهایی دعوت شده و شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی دنا یکی از این 10 شرکت است.

این مسئول بیان کرد: یکی از راه‌های درآمدزایی برای دهیاری‌ها و تحقق اهداف قانون دهیاری‌ها خودکفایی در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و توسعه شرکت دهیاری‌ها بوده تا ضمن بهره‌وری از اتلاف منابع و امکانات دهیاری‌ها ممانعت به عمل آید.

بخشدار مرکزی دنا افزود: به همین منظور در سال 90 سه طرح مهم در این شرکت برنامه‌ریزی و اجرا گردید که مهم‌ترین آن طرح جامع مدیریت پسماند روستاهای بخش مرکزی است که با یک دستگاه کامیون زباله‌های خانگی 40 روستای بخش مرکزی و مراکز خدماتی بزرگ این بخش را جمع‌آوری و به مکان دفن زباله حمل می‌کند.

وی توضیح داد: طرح دیگر این شرکت راه‌اندازی واحد خدمات فنی و مهندسی دهیاری‌ها برای ارائه خدمات فنی به دهیاری‌ها و صدور پروانه ساخت و اجرای پروژه‌های دهیاری‌ها بوده که در این طرح زمینه لازم جهت سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌های عمرانی و استفاده بهینه از اعتبارات عمرانی ایجاد شده تا دهیاری‌ها بتوانند خدمات‌رسانی مطلوب به مردم ارائه کنند. 

بشیری‌نیا عنوان کرد: یکی دیگر از طرح‌ها، طرح قالب‌بندی و بتن‌ریزی است که با اجرای این طرح نسبت به ساخت و سازهای مقاوم در روستاها اقدام و زمینه اشتغال جوانان فراهم می‌شود.

وی تصریح کرد: قالب‌بندی قسمت عمده از مخارج ساخت و اجرای اسکلت‌های بتنی و اجزای بتنی ساختمان را به خود اختصاص می‌دهد.

بشیری‌نیا یادآور شد: در سال گذشته طرح ساماندهی مناسبت‌های فرهنگی دهیاری‌های کریک و توابع که از طریق بخشداری مرکزی به جشنواره کشوری ارسال شده بود رتبه دوم کشوری را کسب کرد و به یقین امسال نیز رتبه خوبی در خصوص شرکت تعاونی دهیاری‌ها کسب خواهیم کرد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول