اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کامیاران اعلام کرد

احداث 10 باب دهیاری در کامیاران

خبرگزاری فارس: فرماندار کامیاران از احداث 10 باب دهیاری با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال توسط بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد.

احداث 10 باب دهیاری در کامیاران

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی‌عسکر روحانی عصر امروز در دیدار با جمعی از دهیاران شهرستان کامیاران ضمن اعلام این خبر اظهار امیدواری کرد: دهیاران با معرفی مکانی مناسب و ‌قابل دسترس برای احداث ساختمان دهیاری و نظارت مستمر بر این پروژه مسیر اجرایی آن را در کوتاه‌ترین مدت زمان ممکن فراهم سازند.

وی به نقش دهیاران در روستاها اشاره کرد و از آنان به‌عنوان نماینده دولت در آخرین رده تشکیلاتی حلقه واسطه بین مردم و دولت نام برد و تاکید کرد: دهیاران باید ضمن حمایت از سیاست‌های دولت، زمینه‌ توسعه و عمران روستاها را نیز فراهم سازند.

به گفته فرماندار کامیاران، دهیاران در جذب اعتبارات لازم باید کوشا بوده و بر پروژه‌های عمرانی روستاها نظارت کافی و لازم داشته باشند.

روحانی خاطرنشان کرد: دهیاران با همکاری شوراهای اسلامی فضای مناسبی را برای زندگی ساکنین روستاها فراهم کرده و در راستای تجمیع امکانات در روستاهای خود نهایت تلاش را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: دهیاران با اجرای پروژه‌های عمرانی و کمک به عمران و آبادانی روستاها ضمن جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها، زمینه مهاجرت معکوس روستائیان از شهرها به روستاها را نیز فراهم کنند.

فرماندار کامیاران اضافه کرد: ترویج فرهنگ نظم، انضباط و امنیت در روستا و همچنین تلاش در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و نظرهای سازنده آنان نیز باید توسط دهیاران و شوراهای روستاها مورد توجه قرار گیرد.

روحانی در ادامه سازمان بسیج سازندگی را موفق‌ترین سازمان در زمینه عمران و آبادانی در مناطق محروم کشور خواند و افزود: این سازمان از بدو تشکیل تاکنون توانسته به بهترین شکل ممکن وارد عمل شده و انجام وظیفه نماید.

وی با بیان اینکه حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی همواره موجب ماندگاری و اجرای پروژه‌های بادوام شده است، گفت: این سازمان از بدو تاسیس تاکنون گام‌های مهمی با رویکرد فرهنگی و به منظور محرومیت‌زدایی در اقصی نقاط کشور برداشته است.

به گفته روحانی، بسیج سازندگی با اعتبارات ناچیز اقدامات بزرگ را انجام داده و از حداکثرها بیشترین بهره‌برداری می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بدون شک اجرای پروژه‌ها و طرح‌های عام‌المنفعه متعدد در روستاهای دورافتاده و محروم شهرستان کامیاران بسیار مثبت و ماندگار خواهد بود.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول