اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی:

نام سپاه لرزه بر اندام دشمن انداخته است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتی گفت: پاسداران کیفیت مبارزه در داخل و خارج میدان را از مولای خود آموخته‌اند و به همین خاطر است که نام سپاه پاسداران دشمن را به لرزه انداخته است.

نام سپاه لرزه بر اندام دشمن انداخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی مراد کاظمی صبح امروز در همایش بزرگ بسیجیان شهرستان دشتی اظهار داشت: امروز سپاه دارای قدرتی بی‌نظیر است و دشمن به قدرت عظیم سپاه پی ‌برده است.

کاظمی بیان داشت: در مقابل طمع‌ورزی دشمنان با تمام توان ایستاده‌ایم و اجازه تجاوز به ایران اسلامی را به دشمنان نمی‌دهیم.

فرمانده سپاه دشتی افزود: پاسداران حافظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و امروز سپاه به این نیروها افتخار می‌کند.

وی ادامه داد: پاسداران فرزندان نظام و انقلاب هستند و دشمن امروز از نام سپاه در هراس است.

کاظمی با تبریک میلاد سومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار گفت: شهادت امام حسین (ع) در کربلا جامعه اسلامی را برای نخستین بار بعد از رحلت رسول اکرم(ص) بیدار کرد و امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خامنه‌ای موجب بیداری مردم در کشورهای مختلف جهان شده است.

وی خاطر نشان کرد: پاسداران کیفیت مبارزه در داخل و خارج میدان را از مولای خود آموخته‌اند و به همین خاطر است که نام سپاه پاسداران دشمن را به لرزه انداخته است.

فرمانده سپاه دشتی یادآور شد: توان نظامی فزاینده سپاه پاسداران که امروز به بزرگترین قدرت موشکی در منطقه و حتی دنیا تبدیل شده است مانع از دست درازی و طمع‌ورزی دشمنان جمهوری اسلامی حتی به یک وجب از خاک میهن عزیزمان شده است.

وی تصریح کرد: امروز به اعتراف دشمنان جمهوری اسلامی ایران خاورمیانه روی انگشتان عده‌ای از سرداران و فرماندهان سپاه می‌چرخد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول