اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

پاسداران در دوران جنگ نرم با قوت در صحنه حاضر هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: پاسداران در دوران جنگ نرم با همان اعتقاد و انگیزه دوران دفاع مقدس در صحنه حاضرند.

پاسداران در دوران جنگ نرم با قوت در صحنه حاضر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عصر امروز جشن ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار در مرکز آموزشی فرهنگی شهید کلاهدوز شهمیرزاد و با حضور 2 هزار و 500 نفر از خانواده‏های پاسداران شاغل و بازنشسته برگزار شد.

مولودی‌خوانی، سخنرانی و اجرای طنز از مهم‏ترین برنامه‏های انجام شده در این جشن بود.

سردار علی استادحسینی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در جمع پاسداران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: در استان سمنان از هر 5 پاسدار در دوران دفاع مقدس یک نفر به شهادت رسیده است و در مجموع شهدای استان بیش از 340 نفر از پاسداران استان، در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده‏اند.

وی افزود: این آمار حکایت از روحیه شهادت‏طلبی پاسداران استان سمنان است و پاسداران اکنون نیز در دوران جنگ نرم با همان اعتقاد و انگیزه دوران دفاع مقدس در صحنه حاضرند.

استادحسینی با بیان اینکه پاسداران ولایت‏مدار هستند، خاطرنشان کرد: همه پاسداران برخود فرض می‏دانند که امر ولی‌فقیه را اجرایی نمایند و در این مسیر، از دشمنی دشمنان ابایی ندارند.

فرمانده سپاه استان سمنان تصریح کرد: نقش خانواده‏های پاسداران در پیاده‏سازی مأموریت‏های سپاه بر هیچ‏ کس پوشیده نیست و قطعاً از مهم‌ترین رموز موفقیت پاسداران حمایت خانواده‏های آنان است.

در ادامه این مراسم از 20 پاسدار نمونه سپاه استان سمنان با حضور سردار فرماندهی سپاه استان و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان تجلیل شد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول