اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اثر سیل چند روز اخیر گناباد

بیش از یک میلیارد تومان خسارت به روستاهای گناباد وارد شد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد مدیریت بحران گناباد گفت: بر اثر سیل بیش از یک میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های کشاورزی و روستای شهرستان گناباد وارد شد.

بیش از یک میلیارد تومان خسارت به روستاهای گناباد وارد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، امیررضا مروی‌مقدم صبح امروز در جمع خبرنگاران و در پاسخ به خبرنگار فارس در گناباد، اظهار داشت: بر اثر سیل در گناباد خسارات زیادی به راه‌های روستایی چاه‌میغانی و چاه‌نمک وارد شد.

دبیر ستاد بحران گناباد گفت: حدود 30 رأس گوسفند از دامداران روستاهای چاه‌نمک و چاه‌میغانی و سه باب منزل مسکونی روستایی در چاه میغانی و نیز خرمن گندم و جو کشاورزان در روستاهای فوق طعمه سیل شده و نابود گردیده است.

دبیر ستاد مدیریت بحران گناباد ادامه داد: هم‌چنین قنات روستای چاه‌نمک به کلی مسدود شده و نیز راه روستاهای مذکور نیز مسدود است که تلاش عوامل راهداری و هلال‌احمر و کمیته امدادرسانی برای بازگشایی مسیر ادامه دارد.

مروی افزود: بر اثر سیل اخیر راه‌های روستایی بخش کاخک و مرکزی دچار خسارت شده است به طوری که راه ارتباطی گناباد به سنو و زیبد برای مدتی مسدود شد و خساراتی به بند سارهای ریاب و رهن و هم‌چنین اراضی کشاورزی ریاب خساراتی وارد شد.

دبیر ستاد مدیریت بحران گناباد افزود: بر اثر سیل راه ارتباطی گناباد ـ سنو برای مدتی مسدود گردید که با فرو نشستن سیل، عوامل راهداری توانستند راه را باز کنند، علاوه بر این خسارت‌هایی به اراضی کشاورزی روستای ریاب وارد آمد.

مروی‌مقدم افزود: بر اثر تگرگ نیز خسارت‌های فراوانی به میوه‌های سردرختی روستاهای کاخک وارد شده که کارشناسان در حال بررسی میزان خسارت‌های وارده هستند.

وی میزان برآورد اولیه خسارت را بیش از 10 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: هم‌اکنون راه روستاهای یاد شده با کمک عوامل راهداری بازگشایی شده است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول