اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل:

813 مصوبه انجمن کتابخانه‌های اردبیل اجرایی شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: 813 مصوبه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در یک سال گذشته اجرایی شده است.

813 مصوبه انجمن کتابخانه‌های اردبیل اجرایی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صادق فرهمند امین ظهر امروز در کارگاه آموزشی توجیهی اعضای انجمن‌های کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل اظهار داشت: اعضای انجمن کتابخانه‌های استان اردبیل در کشور از انجمن‌های موفقی است که در سال گذشته 122 جلسه تشکیل داده و 765 مصوبه ماحصل آن بوده است.

وی با اعلام اینکه در سه ماه اول امسال نیز 23 جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل برگزار شده است، خاطرنشان کرد: این جلسات به شکل استانی، شهرستانی، شهری و بخش انجام شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را با حضور دو نفر از مدرسان نهاد، آشنایی بیشتر اعضا با رویکرد انجمن‌های کتابخانه‌های عمومی کشور توصیف کرد و گفت:‌ رویکرد جدید نگاه روانشناختی به جلسات است تا اثر‌بخشی و کیفیت‌بخشی کارها را بیشتر شاهد باشیم.

فرهمندامین با یادآوری اینکه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان شامل 27 مجموعه است، بیان داشت: 10 انجمن به شکل شهرستانی، یک انجمن به صورت استانی و 16 انجمن نیز در شهرها و بخش‌ها برگزار می‌شود که در این کارگاه آموزشی سعی شده است با دعوت از 27 انجمن یاد شده مباحث متعدد مطرح شده و بعد از ظهر امروز نیز با برگزاری آزمونی از شرکت‌کنندگان در این کارگاه به افراد قبول شده گواهی معتبر از سوی این نهاد ارائه شود.

این مسئول با قدردانی از اعضای حقیقی و حقوقی انجمن‌های کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل به ویژه استاندار اردبیل و فرمانداران در برگزاری جلسات مستمر و حضور فعالانه در این جلسات یادآور شد: شخص استاندار اردبیل، فرمانداران و بخشداران در جلسات انجمن عمومی کتابخانه‌ها مشارکتی مناسب دارند که جا دارد از همت آنها قدردانی کنیم.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل در پایان سخنان خود به افزایش شاخص بهره‌مندی مردم استان از خدمات کتابخانه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: ما اگر 31 هزار نفر عضو کتابخانه‌های عمومی در سال 89 داشتیم در یک سال گذشته این تعداد به 70 هزار نفر رسید که از این لحاظ کتابخانه‌های عمومی اردبیل جزو استان‌های برتر کشور شناخته شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول