اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان خبر داد

فعالیت 35 موسسه قرآنی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از فعالیت 35 موسسه در زمینه دستورات و تعالیم حیات‌بخش قرآن کریم در استان زنجان خبر داد.

فعالیت 35 موسسه قرآنی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی سهندی ظهر امروز در همایش قرآنی، تجلیل از خادمان قرآنی و تقدیر از قرآن‌آموزان برتر استان زنجان، اظهار کرد: موسسات قرآنی در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ غنی قرآن کریم فعالیت چشمگیری دارند.

وی ادامه داد: قرآن به عنوان چراغ هدایت و راهنمای انسان محسوب می‌شود که ضروری است از این چراغ برای هدایت بشر استفاده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی از ضروریات جامعه است، تصریح کرد: باید برنامه‌های قرآنی در جامعه ساری و جاری شود.

وی بر ضرورت مقابله با توطئه‌های دشمنان با فرهنگ قرآنی تاکید کرد و افزود: باید بسترسازی‌های مناسب برای مقابله با جنگ نرم دشمنان از طریق توسعه فرهنگ قرآنی صورت گیرد.

سهندی با بیان اینکه باید در حوزه جنگ نرم اقدامات لازم برای مقابله با توطئه‌های دشمنان انجام شود، افزود:‌ هوشیاری در برابر دسیسه‌های دشمنان موجب مقابله جدی با این روند در جامعه می‌شود.

وی یادآور شد: ایران اسلامی با فرهنگ شهدا به پیروزی رسیده و با خون شهدا آبیاری شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه باید جامعه را به سوی تعالی و رشد فرهنگ قرآنی سوق داد، خاطرنشان کرد: باید با این فرهنگ به مقابله با توطئه‌ها رفت.

وی با اشاره به برگزاری همایش قرآنی استان زنجان، برگزاری این گونه همایش‌ها را در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی مهم ارزیابی کرد و گفت: تجلیل و تقدیر از خادمان قرآنی و قرآن‌آموزان از برنامه‌های این همایش است.

سهندی با بیان اینکه در این همایش به 600 نفر گواهینامه قرآنی صادر می‌شود، افزود: از 157 قرآن‌آموز برتر و چهار خادم قرآنی در این برنامه تجلیل می‌شوند.

وی با اشاره به برنامه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه موسسات قرآنی استان زنجان خاطرنشان کرد: موسسات قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در طول سال برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول