اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نقدی در گفت‌و‌گو با فارس:

فریادهای آزادیخواهان غرب در برابر استکبار به برکت بسیج جهانی اسلام است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به فضل خدا هم اکنون می‌بینید که در کالیفرنیا، نیویورک و شیکاگو همه‌ صداها بلند است و این‌ها همه به برکت بسیج جهانی اسلام است.

فریادهای آزادیخواهان غرب در برابر استکبار به برکت بسیج جهانی اسلام است

محمدرضا نقدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با بسیج‌ ده‌ها میلیونی گفت: بسیج ده‌ها میلیونی ملت و مردم ایران هستند که به لطف خدا مثل کوه در صحنه ایستاده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اتحاد دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: با وجود اینکه همه‌ ابرقدرت‌ها علیه ملت ایران متحد شده‌اند و 33 سال در تلاشند که این کشور را به ‌زانو در بیاورند اما بسیج ده‌ها میلیونی روبرو‌‌ی آن‌ها ایستاده و همه‌ سختی‌ها را تحمل می‌کند و فشارها و مشکلات را مردانه پذیرفته است.

وی اضافه کرد: ملت غیور ایران اسلامی ایستاده‌اند تا برای همیشه سربلند بمانند، مقدساتشان را حفظ کرده و یک الگوی بزرگ برای سایر ملت‌ها باشند.

نقدی عنوان کرد: دیدید که همه جهان استکبار با عنوان 1+5 با هم متحد شدند که مردم ما را به زمین بزنند ولی مردم ما آنها را زمین زدند و بیشتر از این هم خواهند زد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ارتباط با بسیج جهانی یادآور شد: به فضل خدا هم اکنون می‌بینید که در کالیفرنیا، نیویورک و شیکاگو همه‌ صداها بلند است و این‌ها همه به برکت بسیج جهانی اسلام است.

وی در ادامه افزود: مردم روز‌‌‌به‌‌‌روز ‌آگاه‌تر می‌شوند و روزبه‌روز در صحنه‌ها محکم‌تر حاضر می‌شوند و دشمنان را به عقب می‌رانند و هر روزی که می‌گذرد آمریکا و اسرائیل یک قدم به عقب‌ رفته و اسلام یک قدم جلوتر می‌آید و این وعده‌ای بود که حضرت امام(ره) دادند.

نقدی با اشاره به تحقق فرمایشات امام خمینی (ره) گفت: به ‌لطف خدا وعده‌ نهایی هم که جمهوری‌های مستقل آزاد اسلامی است شکل می‌گیرد و این شاهان به‌گور می‌روند.

 

2 میلیون بسیجی در اردوهای سازندگی شرکت می‌کنند  

وی در ارتباط با اردوهای سازندگی و طرح هجرت 3 اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، بسترهای کار 2 میلیون نفر از بسیجیان را در سال جاری در راستای سازندگی فراهم کرده‌ایم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه میزان مشارکت بسیجیان در طرح‌های سازندگی هر سال با افزایش روبرو می‌شود، گفت: به فضل خدا بسیجیان هر سال بیشتر از آنکه ما تصور کرده و برنامه‌ریزی می‌کنیم حضور پیدا می‌کنند و امیدواریم امسال هم شاهد حضور پرشور جوان‌ها باشیم.

نقدی در پایان تاکید کرد: اردوهای سازندگی دانش‌آموزان از همین هفته افتتاح شد و هفته‌ آینده هم اردوهای طلاب آغاز می‌شود و بعد از آن‌ هم دانشجویان پس‌ از اتمام امتحاناتشان عازم اردو می‌شوند و حماسه‌ دیگری را در خدمت به مردم می‌‌‌‌آفرینند.

انتهای پیام/و10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول