اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کامیاران:

جانبازان سند مقاومت ملت ایران در برابر متجاوزان هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کامیاران از جانبازان نیز به‌عنوان سند مقاومت، ایثار و ایستادگی ملت شهیدپرور ایران اسلامی در برابر متجاوزان نام برد.

جانبازان سند مقاومت ملت ایران در برابر متجاوزان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی‌عسکر روحانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از جانبازان و خانواده‌های شهدای شهرستان کامیاران اظهار کرد: اقتدار امروز ایران اسلامی در سایه ایثار و از خودگذشتگی هزاران شهید گلگون‌کفن این مرز و بوم به‌دست آمده و لازمه حفظ این اقتدار حرکت در مسیر و اهداف این شهداست.

وی از شهدا به‌عنوان وارثان واقعی انقلاب ایران اسلامی نام برد و گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران را احیا می‌کند.

فرماندار شهرستان کامیاران زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و تلاش در راستای تبیین راه و افکار آنان در بین آحاد جامعه و به‌ویژه نسل جوان را ضروری دانست و افزود: شهدا بدون هیچ چشم‌داشتی برای حفظ اسلام و انقلاب جنگیدند و خون پاک خود را فدای ارزش‌های اسلام و انقلاب کردند.

روحانی با بیان اینکه مهم‌ترین هدف امروز دشمنان ما سست کردن پایه‌های اعتقادی ملت است، تصریح کرد: ترویج هر چه بیشتر افکار و اهداف الهی شهدا به‌خصوص در بین جوانان مهم‌ترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

وی از خانواده شهدا نیز به‌عنوان ولی‌نعمتان نظام نام برد و خاطرنشان کرد: خدمت به خانواده شهدا و تلاش برای رفع مشکلات آنان یک وظیفه شرعی بر دوش همه مسئولان نظام و جامعه است.

فرماندار شهرستان کامیاران از جانبازان نیز به‌عنوان سند مقاومت، ایثار و ایستادگی ملت شهیدپرور ایران اسلامی در برابر متجاوزان نام برد و افزود: مسئولان باید اولویت‌کاری خود را خدمت‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران قرار داده و با این کار دین خود را به آنان ادا کنند.

روحانی در پایان خاطرنشان کرد: تکریم شأن و منزلت جانبازان زمینه‌ساز نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول