اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زاهدان:

جانبازان سمبل شهامت برای ملت ایران هستند

خبرگزاری فارس: شهردار زاهدان گفت: جانبازان، سمبل رشادت و شهامت برای ملت ایران هستند.

جانبازان سمبل شهامت برای ملت ایران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شهرداری زاهدان، اسماعیل حسین‌زهی در جمع مدیران تصمیم گیرنده در برپایی مراسم روز جانباز در شهرداری اظهار داشت: جانبازان سمبل رشادت و شهامت برای ما ملت ایران هستند و نباید حتی لحظه‌ای از اندیشه‌های آنها فاصله بگیریم.

وی افزود: هر روز ما متعلق به شهدا و جانبازان است و ما باید پاسداران، ارتشیان و همه کسانی که حامی این مرز و بوم بودند،  وجانشان را فدا کردند و نگذاشتند تا یک وجب از خاک پاک میهنمان را از دست بدهیم، اسوه بدانیم و این اسوه‌های بزرگ را ارج نهیم و تلاش کنیم فرزندانمان را با آن نسل که نسل فراموش نشدنی در تاریخ ما هستند بیشتر آشنا کنیم.

شهردار زاهدان به اعیاد مبارک شعبانیه اشاره کرد و بیان داشت : رجب پر برکت را پشت سر گذاشتیم و حال به نیمه شعبان نزدیک می‌شویم ضمن اینکه آرزو می‌کنیم اعیاد و این روزهای خجسته بر همه مبارک باشد امیدوارم با حضرت رسول (ص) و

اهل بیت بیشتر آشنا شویم و آنگاه به استقبال ماه مبارک رمضان برویم.

سرپرست اداره روابط عمومی شهرداری زاهدان هم گفت: به خاطر شناخت و آگاهی بیشتر فرزندانمان از فرهنگ ایثار و شهادت بیش از 2 هزار و 400 نسخه مجله شاهد در اختیار شهرداری زاهدان قرار می‌گیرد.

نوشین حسابی مقدم افزود: بعد از گذشت سال‌ها از جنگ تحمیلی باید در زمینه رشد و تعالی فرزندانمان و شناخت آنها از نسل انقلاب جدیت لازم را داشته باشیم.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از شاخص‌های اصلی فرهنگ کشورمان است و باید به آن بپردازیم. سرپرست روابط عمومی شهرداری زاهدان ضمن اشاره به جانفشانی شهدا و جانبازان در هشت سال جنگ تحمیلی، تعداد این مجلات را 2 هزار و 400 نسخه عنوان کرد و ادامه داد: این مجلات ویژه فرزندان پرسنل شهرداری است و مقاطع سنی 25 – 10 سال را شامل می‌شود و ماهیانه در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

حسابی مقدم گفت: این تعداد تا روز جانباز سال آینده در نظر گرفته شده و امیدواریم بتوانیم تا سال آینده اندیشه‌های شهدا، جانبازان و آزادگان که اسوه‌های صبر و شهامت و شجاعت هستند را بیشتر به فرزندانمان بیاموزیم.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول