اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیمه شعبان

جشنواره فرهنگی و ورزشی در محلات برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محلات از برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی و ورزشی به مناسبت نیمه شعبان در این شهرستان خبر داد.

جشنواره فرهنگی و ورزشی در محلات برگزار می‌شود

مسعود قمری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این جشنواره 16 تیر ماه و با هدف گسترش فرهنگ ورزش در بین شهروندان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی با همکاری سپاه و شهرداری محلات گفت: این همایش نیز 16 تیر ماه از گلزار شهدا به سمت سرچشمه و با حضور مردم ورزش‌دوست شهرستان محلات برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان محلات تصریح کرد: در هفته مبارزه با مواد مخدر نیز مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف با همکاری هیئت‌های شهرستان برگزار می‌شود.

قمری در ادامه با اشاره به برنامه‌های اوقات فراغت خاطر نشان کرد: برنامه‌های اوقات فراغت امسال با همکاری فرمانداری و به صورت تخصصی با همکاری ارگان‌ها و نهادها در رشته‌های مختلف ورزشی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار این اداره به منظور دستیابی به آمار دقیق شرکت‌کنندگان اقدام به صدور کارت اوقات فراغت کرده است بیان کرد: کلاس‌های اوقات فراغت در اکثر رشته‌های ورزشی برگزار می‌شود که تمام امکانات برای برگزاری هر چه بهتر این برنامه‌ها مهیا شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان محلات در ادامه از آغاز مسابقات لیگ فوتبال شهرستان خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور 16 تیم و به صورت لیگ دسته یک و دسته 2 برگزار می‌شود.

قمری اظهار داشت: مدارس فوتبال و شنای شهرستان هم‌اکنون با برنامه‌ریزی بسیار خوبی جذب و ساماندهی جوانان با استعداد را آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول