اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی رودسر خبر داد

دستگیری توزیع‌کنندگان مواد مخدر در رودسر

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی رودسر از کشف بالغ بر هشت کیلوگرم حشیش و دستگیری توزیع‌کنندگان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

دستگیری توزیع‌کنندگان مواد مخدر در رودسر

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، مهدی ترکی عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان با اشاره به اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده رودسر اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر رودسر طرح پاکسازی از نقاط آلوده و جرم‌خیز و برخورد با مجرمان سابقه‌دار و توزیع کنندگان مواد مخدر را در سطح حوزه استحفاظی به اجرا درآورده است.

وی افزود: ماموران نیروی انتظامی بخش کلاچای با پیگیری‌ها و تحقیقات مستمر خود موفق به شناسایی یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر در این بخش شدند.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی رودسر، گروه‌های عملیاتی ضمن هماهنگی با مقام قضایی و رعایت موازین شرعی، در بازرسی از منزل متهم مقدار 8 کیلو و 660 گرم حشیش را کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه متهم به همراه دو فرزندش که در این کار با وی همراهی می‌کردند تحویل مرجع قضایی شدند، از شهروندان رودسری خواست با آگاهی از هرگونه اخبار و اطلاعات در سطح جامعه مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول