اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف کنکاشی در واقعه هفت تیر صورت می‌گیرد

پخش برنامه «بهشت خدمت» از رادیو معارف

خبرگزاری فارس: همزمان با سالگرد واقعه خونین هفتم تیر و شهادت دکتر بهشتی و جمعی از یاران انقلاب ویژه برنامه «بهشت خدمت» از رادیو معارف پخش می‌شود.

پخش برنامه «بهشت خدمت» از رادیو معارف

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، هفتم تیرماه اوج تقابل حامیان ولایت فقیه و عاشقان حقیقی امام (ره) و آرمان‌های بلند انقلاب و نظام با ضد انقلاب، معاندین و منافقین هزار چهره در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی میهن اسلامی به شمار می‌رود که در صحنه آن مظلومیت و عظمت ملت انقلابی ایران و همچنین عمق عصبانیت و کینه‌توزی استکبار جهانی و ایادی مزدور داخلی آنان آشکار شد.

همزمان با فرا رسیدن سالگرد فاجعه خونین هفتم تیر و شهادت دکتر بهشتی و جمعی از یاران انقلاب، رادیو معارف با ویژه برنامه «بهشت خدمت» به بررسی این حادثه مهم انقلاب می‌پردازد.

در این برنامه ابعاد مختلف فاجعه هفتم تیر توسط دکتر مهدی مطهرنیا، کارشناس مسائل سیاسی و عضو هیئت علمی دانشگاه بررسی می‌شود.

همچنین در این برنامه گفت‌وگویی با ایرج صفایی‌دزفولی از بازماندگان این ترور انجام می‌شود و در ادامه چندین تن از شهدای این واقعه معرفی خواهند شد.

در بخش ویژه‌ای از برنامه «بهشت خدمت» در مورد چهره شاخص شهیدان این واقعه یعنی شهید آیت‌الله دکتر بهشتی مطالب بیشتری به سمع و نظر شنوندگان می‌رسد.

ویژه برنامه «بهشت خدمت» کاری از گروه خبر و برنامه‌های سیاسی به تهیه‌کنندگی، سردبیری و نویسندگی علی محمدی‌ضیاء، گویندگی و اجرای مصطفی اسماعیلی و محمدجواد محمدی، گزارشگری محمدجواد امامیان و گفت‌وگوی سید محمدمهدی رکنی چهارشنبه هفتم تیر از ساعت 11 و 15 از رادیو معارف پخش خواهد شد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول