اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

فاجعه هفتم تیر به روشنگری در تاریخ مقاومت‌های اسلامی تبدیل شد

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در بیانیه‌ای اعلام کرد: فاجعه هفتم تیر به یک روشنگری بزرگ در طول تاریخ مجاهدت‌های آزادی‌بخش و مقاومت‌های اسلامی تبدیل شد.

فاجعه هفتم تیر به روشنگری در تاریخ مقاومت‌های اسلامی تبدیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در بیانیه‌ای به مناسبت سی و یکمین سالگرد شهدای هفتم تیر که امروز نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده آورده است: فاجعه تروریستی هفتم تیرماه سال 1360 فوران شراره‌های آتش کینه و عداوت منافقین نسبت به انقلاب، ارزش‌های والای آن و طیف برجسته‌ای از نخبگان، شخصیت‌ها و سرمایه‌های انسانی کارآمد و مؤثر نظام اسلامی بود که از آتشفشان کینه‌توزی سلطنت‌طلبان و منافقان مزدور سر برآورد.

در این بیانیه آمده است: در این روز دکتر بهشتی و تعداد زیادی از اعضای حزب جمهوری اسلامی جلسه‌ای در دفتر مرکزی این حزب داشتند، اما منافقین که منطقی جز ترور و خشونت نداشتند با بمب‌گذاری شهید بهشتی و 72 نفر از یاران صدیق ایشان را به شهادت رساندند.

در ادامه این بیانیه آمده است: منافقین با به پا کردن فاجعه تروریستی هفتم تیر، به زعم خویش قصد داشتند تا با حذف فیزیکی نیروهای متعهد و شخصیت‌های برجسته انقلاب، حرکت رو به جلو و فزاینده ایران اسلامی را با مشکل جدی و اساسی روبه‌رو کرده و سرانجام نظام را مجبور به تسلیم و تن دادن به خواسته‌های خود کنند، اما واقعه هفتم تیر به یک روشنگری بزرگ در طول تاریخ مجاهدت‌های آزادی‌بخش و مقاومت‌های اسلامی تبدیل شد که عطر کربلای حسینی (ع) را در خود به ودیعه داشت و موجب بیداری اسلامی و مشخص شدن جبهه حق از جریان نفاق‌آلود شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در بیانیه خود آورده است: رسوایی فاجعه هفتم تیر فرصت‌طلبان منافق را به زباله‌دان تاریخ انداخت تا بار دیگر دست حق از آستین شهدای والامقام این فاجعه به درآید و با نور هدایت خود راه را از بیراهه روشن کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی سی و یکمین سالگرد شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران صدیق انقلاب و فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را گرامی داشته و از مردم بصیر و قدرشناس استان دعوت به عمل می‌آورد تا با حضوری پرشور در مراسم یادبود شهدای هفتم تیر، ضمن نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، با آرمان‌های رفیع بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تجدید میثاق کنند.

مراسم یادبود شهدای گرانقدر هفتم تیر در سراسر استان برگزار و یادواره شهدای هفتم تیر و یکصد شهید شهر سنجان نیز ساعت 18 روز چهارشنبه هفتم تیر ماه جاری در محل مصلای شهر سنجان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول