اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی

مرکز کاهش آسیب معتادان پر خطر استان اردبیل کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس:با حضور استاندار و جمعی از مسئولان، طرح احداث مرکز کاهش آسیب معتادان پرخطر استان اردبیل کلنگ‌زنی شد.

مرکز کاهش آسیب معتادان پر خطر استان اردبیل کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از اداره کل زندان‌های استان اردبیل، در این مرکز معتادان پرخطر مبتلا به ایدز، هپاتیت و معتادان تزریقی خطرناک نگهداری خواهد شد.

زمین این مرکز با مساعدت ویژه مدیرکل زندان‌های استان اردبیل در مجاورت مجتمع کار‌ درمانی و حرفه‌ آموزی اردبیل برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در اختیار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفته است.

این مرکز پس از احداث و تکمیل توسط نیروی انتظامی استان بهره‌برداری می‌شود.

استاندار اردبیل در آیین کلنگ‌زنی این پروژه عزم عمومی برای مبارزه جدی با عرضه و توزیع مواد مخدر و پیشگیری اولیه از اعتیاد را ضروری دانست.

سید حسین صابری گفت: فرهنگ‌سازی برای مبارزه و پیشگیری نباید معطوف به هفته مبارزه با مواد مخدر باشد بلکه باید این حرکت در طی سال جزو برنامه‌های اصلی دستگاه‌های ذی‌ربط باشد.

علی جلیلی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اردبیل هم در این مراسم با اختصاص یکی از سوله‌های مجتمع کار درمانی و حرفه آموزی استان به صورت موقت تا زمان ساخت مرکز کاهش آسیب معتادان پرخطر برای استفاده به این عنوان موافقت کرد.

وی اظهار داشت: حرکت برای ریشه‌کنی اعتیاد و پیشگیری از ابتلای جوانان به این ماده خانمان برانداز باید از دوران کودکی و از آموزش در مدارس آغاز شود زیرا همیشه پیشگیری بر درمان مقدم است.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول