اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه گرامیداشت شهدای هفتم تیر مطرح شد

عمل به منویات رهبری راه حفظ اقتدار ایران است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه اقتدار و عظمت کنونی ایران را در پیروی از دستورات ولایت فقیه دانست.

عمل به منویات رهبری راه حفظ اقتدار ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد ابوالفضلی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در مصلای بیرجند با تأکید بر اینکه امروز صدور انقلاب اسلامی را در اقصی نقاط دنیا می‌توان مشاهده کرد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی جای خود را در بین مستضعفان سراسر دنیا باز کرده است.

وی ادامه داد: اقتدار امروز ایران مرهون خون شهداست و همه افراد باید در هر جایگاهی که قرار دارند در راستای حراست از خون شهدا تلاش کنند.

استاد حوزه و دانشگاه پیرامون علل اقتدار و عظمت کنونی ایران گفت: فضل الهی و توجه خداوند، پاسداری از ارزش‌های اسلامی و وجود یکپارچگی مردم در زیر پرچم ولایت‌فقیه از مهم‌ترین دلایل عظمت و عزت ایران است.

ابوالفضلی به برنامه‌های دشمن در قالب جنگ نرم اشاره و تصریح کرد: باید بدانیم امروز دشمن ساکت نمی‌نشیند و با برنامه‌های مختلفی از جمله فتنه 88، تهاجم فرهنگی، ایجاد تفرقه و بی‌تفاوتی در بین برخی مسئولان نسبت به ارزش‌ها دشمنی خود را نشان می‌دهد.

وی به ترور شخصیت‌های بزرگ انقلاب اشاره کرد و گفت: این اقدام یکی از حربه‌های دشمن است و هدف دشمن از این اقدام، تضعیف انقلاب و از صحنه خارج کردن یاران امام خمینی (ره) بود.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: دشمن خیال می‌کرد که با این اقدامات تیر خلاص را به بدنه انقلاب می‌زند در حالی که به نیت خود دست نیافته است.

ابوالفضلی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از انقلاب امام حسین(ع) است، اظهار کرد: این انقلاب خط سرخ شهادت را دنبال می‌کند تا دشمن را به زانو درآورد و امروز درخت تنومندی شده است که در مقابل همه طوفان‌ها مقاومت می‌کند.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول